Katten Rizzla.


Fem minuter efter tomtarna hade klivit på skutan så började Totte ropa utanför fönstret. Han kom upp och jag behövde inte säga ett ord. Han visste direkt. Vi packade en väska och så drog jag med hem till honom.

Satt och snackade i timmtal, lyssnade på någon skrika-halsen-av-sig-rock i sann Totte-anda. Kikade förbi klubben, hejade på Pimp Daddy och kelade med katten Rizzla. Tror jag ska tvångsadoptera henne.

Jag fick tillbaka mitt glada humör. Tack Totte för att du är 4 real, 4 real! Men nu är jag 2 sleepy 2 sleepy.

PS. Tomtandet är on. När jag kom hem till porten möttes jag av en TOMTEJÄVEL, som måste ha tag i Stefan och vägrar släppa förbi mig. Jag blev förbannad och han blev kvar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Framkallat massa gamla kort, har på dig =) supersöt är du! vore superkul om du kom i september, kom på en helg bara för jag ska ha praktik i veckorna då. VAd kul vi ska ha!

Hur är det me dig? hur går det med lägenhet??

Puss!!

2009-08-15 @ 13:46:50
URL: http://linilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0