Note for today.


Drick aldrig 4 Red Bull innan du går och lägger dig.

Hur smart du än tror att det är.. Du somnar aldrig.

And..


Måste bara säga det. Kens platta är stengrym. Love it.

Och jag kommer personligen skjuta alla de som laddar ner den.

Yes bitches.


Just nu håller jag på att flytta för fullt. Så under tiden blir det inget bloggande. Men, ni kan lyssna på min red friend så länge ; )



(Admit it, he always make's us happy ;)
I'll be back on sunday or monday, so long bitche's.

Yes sir.


Jag är fett förkyld och mellan att snora ner allting jag äger så försöker jag packa ner det prydligt i lådor.
inte snoret alltså.



Inga kommentarer.


image228

image229

Pratade med Sugerdaddy.


- Ja... Du passar nog inte i Sverige. Du passar bättre som afrikan.
Du är inte så svensk.


Fucking Facebook.


Inte nog med att folk kan berätta om hur de anser att man är: "flirtig, sexig, social". Nu ska de alltså nicknama en också. And, när fucking Mogge nicknama mig till "kåt-hynda" så raderade jag mitt account.

I meen, jag är celibat nu : ) Låter inte bra in the book. Och då pratar jag inte om fucking Facebook. Im out. So fucking out.

Kärlek är som nikotin.


Kommer du ihåg det Linus?
Ibland så kan jag känna röken från din cigarett. Allting börjar eka tomt.

image227

Sugerdaddy.


Yes, im going to miss him. Fuck.

Jag är kär.


Klicka här

Jag som porrstjärna.



image226

Enligt min moster så är jag läskigt lik den italienska porrstjärnan Cicciolina.

Ja, det var ju fina barbierosa kläder i alla fall.. som mitt läppstift.

Angelägenhet.


När en sydamerikan var en månad på hennes jobb började hon gå igenom hur det skulle vara att börja ett helt nytt liv i Brasilien, lära sig ett nytt språk, släppa allt gammalt. De hade aldrig ens pratat med varann, men hans blick var så behaglig.
Egentligen hatar hon sig själv för det, att hon hela tiden är beredd. Som om hennes eget liv inte är värt någonting.

SUG MIN KUK. 4

"jag vill ata godisen medan du suger av mig..."

Que? Kan han svenska kan jag fan spanska.

Hur f kan han förstå svenska?


Jag skickade iväg ett långt brev tillsammans med choklad till O.C. Killen har alltid påstått att han kan svenska, men han har aldrig förstått mig.
Alltså skriver jag brevet helt på svenska och skrattar och jävlas. Tar med ord som sexig, eftersom han förstå dem och i och med det tro att jag har skrivit ett svenskt porrbrev.

Well, det trodde han inte "You will not understad one word of what im writing. I can write anything and sound sexy ".
Han har börjat översätta brevet på engelska, rakt av. Jag lovar att han har raggat upp en svensk tjej som hjälper honom.

Och där dog mitt skadetjutande skratt.

Skjut svensken och den cheatande bastarden!

What's da thing med Desperate Houswife's?


Jag fattar inte grejen med serien. Jag gör verkligen inte det. Alla är helt besatta av den. Har jag missat någonting? Jag skulle aldrig kunna dejta en kille som ser på den. (För att den är bra, inte för att spana in the hotties.)

SEX.6


Hela våra liv kretsar av en masshysteri kring sex. Ingen vill ha barn, men alla vill ha sex. Och de som vill ha barn vill inte ha sex.

Crazy mother fucker's.

Lyfe Jennings


Auch. Jag har hittat en ny röst. Shit vad grym han är.
Han har en hårdrocksraspig soulröst. Det är inte vanligt.

image225

(and yes, he look's nice to ; )

Humor delux.


Det här sms:et har jag skickat som en varm kula till alla jag känner idag.
"Har hört galet mycket rykten om dig! :-S"

Sen tror folk att det är slut. Men nej då. Haha, scrolla ner ca 2 km så kommer ni till fortsättningen.
"Paranoida jävel! Skicka vidare och se vilka som är så dumma så att dom inte läser hela sms:et."

Av alla jag skickat till så är det EN person som inte har gått på det. Hehe, SUCKERS.

(By the way så ska all credit gå till min moster som gav mig sms:et)

Gangsta.







Jävla Ernst.



image224


Det är med fucking love som jag kalla honom Jävla Ernst.

(Jag kan nämligen inte stava till hans efternamn)

Det här att vara celibat..


Okej, jag kan gå med på att inte ha könsumgänge med det motsatta könet. Men ALLT umgänge? Om det är att vara celibat ska jag nog knippra ihop en egen celibasy.

Kanske kan få hjälp av jävla Ernst. Han är både snygg och händig. Fuck it.
Vi kan nog snickra ihop ord då också?

Utegångsförbud.


(Lördags kväll. 23.30, hemma hos min moster)

J -  Jag sticker ut nu.
M - Jaha, vart ska du då?
J - Jag ska träffa en kille lite snabbt bara : )
M - Vet du vad. Klockan är halv tolv och du ska verkligen inte ut och träffa någon kille.

Jag är 22 år och för mig att inte kunna gå ut när jag vill kom som en smärre chock.. Fast. Hehe. Jag tyckte allt att det var jävligt gulligt av henne. Så ska jag också göra mot mina avknopplingar!

(Och killen träffade jag nästa dag istället)

mycket att säga..

and no time. take it tomorrow ; )

Fuck fuck fuck.


Hur kan man slarva bort sin laddare? Jag lovar att det är pga att jag inte har någon annan packning jag kan slarva bort. Fuck.
Och nu ska jag snart möta Linus på stan. Min mobil är så urladdad. And. Alla andra jag behöver ha tag på? Det här var så inte bra. Fast.. På den ljusa sidan så fungerar ju min Ipod.

Fuck.

Skjut mig.

Ögonbrynsplockning.


Yes, nu har jag plågat både min moster och min kusin med att plocka bort varje litet hårstrå som var felplacerat. And i love it.

Jag älskar allt som liknas vid fascistiska övningar ;)

Kukbarometer.


Jenna Jameson har en. Vi har mycket gemensamt.

Och just det. Nu var tanken att jag skulle pröva att leva i celibat. Hell, eftersom jag FAKTIST har klarat det så ska jag: Försöka leva hälsosamt 4 månader också. Jag ska ju ändå bli norsk. Fast jag är nog mer dansk. De har choklad på sina smörgåsar. Typ som skivor. Typ som ost.
Jag är så dansk.

Betjänt.


Jag kanske skulle anställa en riktigt billig sådan. Typ bo hos mamma igen. Det är nog ett riktigt billigt alternativ.
 

Hemlagad mat, tvättade kläder, städar. Yes. Något man borde tänka på istället för att fly till Oslo.

Underbar och älskad av alla.


Well, nu snackar jag om filmen.

Efter att min moster lagade en jättegod skaldjursgryta. ( Som jag personligen kunnat äta varje dag). Och efter att jag hade använt 5000 krämer och andra finesser (på min försökskanin till moster) som jag älskar och well... jag tvingar alla andra att älska, så drog vi iväg på bio.

Den var riktigt nice och jag slurpade i mig en riktigt big CocaCola Zero. Min drog. Gud vad det är min drog. Fuck it.

Martina Haags karaktär är lika uppe i det blå som jag skulle vara om bara min ena sida styrde. Hehe.

Tack Ken!





Jag är så trött på svenska MC:s, de flesta är lika mjuka som tuggummi möter pop. Men Ken.. Fuck. Han är lika tung som DMX. Jag är glad att det faktist finns svenska MC:s som levererar riktig hip hop.

"Är trött på svenska rappare, de är så jävla dryga. Jag träffar upp Fattaru och slappar upp alla fyra."



50 and Lil Kim.

Har gått ihop igen och gjort en ny låt "Wanna Lick".
Well. Den osar bara radiomusik för mig, nothang new. Den går lätt upp i huvudet, U wanna lick this?


image223

And yes, jag älskar 50 och Lil Kim, men det fungerar inte. Men för er som vill höra mer kommer G-units nya skiva ut i december. U'll hear it there.

She's hot.



image221


They are not.

Fuck Aftonbladet.


"När Mel C arenan vill fylla ska det med vara med en stadig hylla.

Nu fyller hon kupan med snask ? för att fansen ska falla pladask"

Klicka här. Eller inte.


Det här för mig ser mer ut som julklappsrim än fucking journalistik. Ärligt. Man skäms.

Köttattraktion.


ALLA vill gifta bort mig. Vart jag än landar så har folk förslag på män, killar som jag bara mååååååååste träffa. Jag har bara hunnit vara i sthlm någon timma men.

1. Idag ska min moster ta med mig till ett ställe och visa upp mig som någon slags köttattraktion.

2. Min kusin har hittat en jättebra kille till mig, det jag har fått reda på är att han är rolig, inte ful och fyllde nyss 25.

Skjut mig.

Jag har sämst humor.


Kolla in den här!


Som jag sa tidigare. Allt som är rosa är sött. Och en rosa dansande, blöjbärande engelsk sak. Ja.. Kan det bli annat än bedårande? Hehe

Det absolut fulaste jag vet.



Det är när folk solar sönder sig. Själv har jag solskydd året om, I use Clinique City Sun Sheer. Bara för att jag inte vill bli en rynkig gammal kärring i framtiden.
Det gör nästan ont i mitt skinn när jag ser alla solariebruna tjejer.

image220


Annars var de här tjejerna skitsöta! Allt som är rosa är fint. Motbevisa mig.

Mitt socker.



image219


För er som inte får något. My man Alan igen ; )


(Och nej, jag auktionerar inte ut honom. He would kill me. Men den här killen är fläckfri. Supersnygg och superrolig. Man kanske borde gifta sig med honom?

Jag och mitt hår. Igen ;)


Första min kusin säger när han möter mig är:

- Oj.. vadmörka dina ögonbryn ser ut när ditt hår är så ljust.

I sthlm.


Kom hit för ca två timmar sen. Jag hatar att sitta på tåg. Särskilt när man har en typsik lattetjej brevid sig.

Jag är inte en player.



En kille som öppnar konversationen med den meningen är körd. Hell.

Våldtäcksmännen?



image218




Pinky


Jag hatar när folk sms:ar, ringer och sms:ar om vartannat. Sen när väckarklockan börjar tjuta på pinky så gör jag revolt. Skiter i klockan. Drar kudden över huvudet och ignorerar hela telefonboken.

Jag är en hater.


image217

Vilken kändis dejtar du?


Well, jag vet inte hur det gick till. Men jag fick den kaxiga snubben i Mando Diao. Vi skulle nog bara sitta och gaffla på varandra. Äta falukorv och slå sönder dalahästar. Nej, nej, nej. Vad fel allt blev. (Men skulle vara kul att se vem som stod ut med vem längst ;)

Skulle jag däremot velat dejta en brud så skulle jag få nöja mig med Tone Bekkestad. Whaaat? De fattar nog inte min smak. Jag har aldrig varit inne på regn och smala norska tjejer.
Självklart var det min big crush Victoria Silvstedt som åkte ut först.

Testa dig också ; )

image215


<3

Killen med stilen ;)



image213image209image211image210image214image212


My man Alan har en av de snyggaste stilarna jag vet. Han kan gå från gangsta hip hopare till nerd på 2,2 sekunder. And han gör det alltid lika bra! Med världens finaste smil ; )

<3

Drar till Stockholm.


Well, sitter och checkar biljetter. Kom just på att jag har inte en aning om när Victor slutar imorgon. Ska jag ta ett tidigt tåg och strosa runt på stan?
I'll bet it will be raining. Om jag skulle dra tidigt. Aum. Fuck.

Sova borde jag också. ;)

Ying Yang Twins nya.







"What's Happnin" featuring Trick Daddy

(personally så älskar jag ying yang. För de är alltid lite dirrty.)

Sverige - Nordirland. 1-1


Är folk på allvar förvånade att det slutade så? Jag är inte förvånad.

Vi skulle också älska.



image208


(Den här är Barbie x 100. Love it!)

Jag och mitt hår.

Skulle älska den här persikorosa klänningen från ever-pretty!

image207


( Vi skulle se ut som en prinsessa!)

.


"Alltså, du måste vara lite pervers. Det finns ingen jag känner som tycker att det är kul att gå till gynekologen och dessutom föredrar detta framför en frisör"

- Min mutti ; )

Är det här ett skämt?



image206


Någon som vet vad det här handlar om?

Shoppa shoppa shoppa ; )


Dagens kap:
Supersnygg lila buisnessväska med häftiga gulddetaljer.
                        Tre stycken läderdiadem.
                        Massa trosor.
                        Och, lite tights ;)

.


" Nu när jag ska bli norsk så kan jag gå och skratta hela tiden, norskar är ju rätt så roliga!" hehe

Jag och min p-ring


Är så skilda. Det den har gjort för mig är 10 kg + på 6 månader, hormonsrubbningar och galet sug efter rulltårta.
Sjuka saker vi stoppar i våra kroppar egentligen.


Mina vuxenpoäng.


Well, jag är alltså 17,3. Hehe. Jag flyttade hemifrån någon vecka innan jag fyllde 18.  Alltså har jag inte kommit så långt i utvecklingen? Jag har snarare gått bakåt?

Eller så är det någon som ljugit extremt om min ålder.

Jag alskar moooos!






- Är du stygg eller snäll?
- Vad trrrooorrr do? Jag är snaaaal

- Är du man eller mus?
- Jag är man som älskar moooos.

Haha, så jävla skön snubbe! Hahaha. Hahaha, hehe... ja vad ska man säga? shiiiit. Ni MÅSTE KOLLA IN DEN!  Han är som jag... fast stenad. Hahahaha

Ligga med särade ben inför en främling.


Yes, idag var jag hos en ny gynekolog igen. Jag tycker faktist att det är helt okej att gå dit. Hellre det än frisören. Man småpratar, särar på benen, snackar lite till och sen så är man fitt for fight.

Lite som sex, fast ja.. utan sex.

Ken Ring.


image205

Jag gillar verkligen Ken, det är alltid något runt honom och han känns inte påpapprad. Han känns reall och det är något som jag saknar i Sverige.

Nu delar han i vart fall ut sin nya platta i våra prison's. Jag väntar och väntar på min copy. Ska bli spännande att höra vad han har att säga.

(och yes, det finns en massa skön svensk hip hop, but. Den kommer inte fram, tyvärr.)

Du.

....

Vi kommer bara tillbaka till det att det var mitt fel.
Jag vet vad du vill ha, men jag kan inte ge dig det längre.

I slutet blev det du som krossade mig.

Love some Jessica Simpson



image203image204

( Jessica är ALLTID lika snygg.)

Stövlarna från Heaven & Hell


Jag förstår nu varför mina stövlar var så billiga. Jag menar, superbilliga och supersnygga. Det var för bra för att vara sant.

Yes it's to good to be true, man får kämpa som ett svettigt aerobics-pass för att få av sig de. Därför sitter jag fortfarande halv jävla ett med de på mig.

<3


Du är så gay.
Men.. jag är ju tjej?

The tip of today,



http://www.pinkle.net/ - supersöt och superrosa söksida!


(egentligen Hannas tips, men är man tattare så får man sno saker.)

Sugerdaddy. what ever.


När sugerdaddy kommer med sina tankar så blir jag så illa till mods att jag lyssnar på Pet shop boys. JAG lyssnar på pet shop boys.

Det är då man är lycklig att man har vänner som Hanna och Anna.

Ni är bäst i världen. Älskar er mest av allt. <3

Jag är verkligen sämst.


Skulle ringa upp en tjejkompis från hemtelefonen. Slog redail. För jag var ÖVERTYGAD om att det var henne jag pratade med sist.

- Ja hej det här var ********
- Ja hej... då har jag nog ringt fel, säger jag lite smått förvånad över att inte höra ANNAS röst. *klick*

Två sekunder senare ringer mamma upp och undrar vad jag pysslar med. Jag klickade min egen mamma., som lät lika förvånad som jag var.

Jag är nog sämst.

Världens vackraste kvinnor.



image201


Jag vill ha deras söta tofflor!

well


Något som är väldigt roligt är att skriva brev. Särskilt om mottagaren inte kan svenska. Så nu har jag skrivit ett enormt långt brev på just, svenska.
Så min OC snubbe kommer inte fatta ett dyft, han påstår sig kunna svenska. Men det vet jag från säkra källor att han inte kan. Så, upp til bevis nu!

Jag önskar att jag kunde vara en bokstav i mitt brev. En jävligt skadeglad bokstav.

.


What ever är en fras som jag avskyr. För den ger en kalla handen på 0,0 sekunder. Så snabbt kan man få mig tyst. För vad svarar man på what ever?

Mens?


Haha, jag och min engelska är nog sämst. Var inne på lookfantastic.com för att klicka hem lite inpackningar. Snabbt tittar jag igenom sidan tills min blick fastnar på - Mens.
Mens? Undrar jag i någon hundradels sekund. Innan jag börjar skratta åt mig själv, skäms lite och skrattar igen.

Jag och mitt hår. 2


Nu ska VI klippa oss igen, sen ska VI lägga en inpackning, innan VI somnar och vaknar i en härlig förkylning. Och inatt så tänker inte jag springa upp och ner som en jojjo bara för att moi glömmer att vattna sig på dagen.

Så nu ska VI slänga in några flaskor vatten och sen ska VI mysa ner oss i duntäcket.

(hehe, och yes, det med flaskorna pantade jag inte in själv, tack för tipsen ;) !

Provocerande, my as.


En kille jag känner, bjuder in en annan kille jag inte känner på en "msn disskusion".

Den andra killen är all over sig själv. Säger att det är "?" i egen hög person. Själv har jag aldrig hört talas om honom. Så jag frågar. Well, vem är han?

Får det fula svaret.
"Han har över 1000 kompisar på Facebook"

Är det dit vi har kommit nu? Shit.

Samtalet fortsätter, han vill att jag ska skicka diverse bilder. Vilket jag inte tänker. Särskilt inte åt en stekare som antagligen tänder på kissex. Han tycker att jag är extremt provocerande när jag inte tänker skicka några bilder och vips, han blockar mig. Haha.

Jag och mitt hår


Killar snackar om sin dick som en egen person. Jag snackar om mitt hår.

Just nu sitter VI med en skön inpackning. Sen ska VI ut till stan och köpa diadem och diverse mys så att VI blir glada.

Helt uttorkad.


Måste lära mig att dricka vatten. Fuck. Det stör min sömn att gå upp nu bara för att få i mig vatten. Någon som känner sig manad att vattna mig?

Vem? Eller vad?

Har laddat ner sån jävla dålig musik till min ipod? Jag trodde jag skulle få en sockerchock när den HÄR låten började dundra i öronen





Who the fuck vill mig så ont? Hanna? Eller kanske Josse? Josse skulle fan sitta och skratta åt sitt eget hyss i flera dagar. Eller så är det min dator som tröttnat på all fransk hiphop?

Jag fick mig i alla fall en chock. Hade aldrig hört låten innan, vem fan skriver en låt om en fågel? Som hette Roger. Ahh.

Skjut mig. Men skjut den jävla fågeln först. 

Italienaren.2


Var bara tvungen att fråga honom om han ville döda mig. Gjorde väldigt fina gester så att han skulle förstå vad jag menade. Han nickade. Ye Ye.
Jag hoppas han tror att jag menade något annat.


Italienaren.


Nu ska jag gå och träffa min italienare som inte kan engelska eller svenska. Han är rätt så rolig. För jag förstår ingenting. Vem vet vad han säger egentligen?

- Jag vill slita upp din strupe med en kniv.

Själv skulle jag stå som ett dumt fån och skratta. Dags att lära sig italienska.

Hur stor är chansen


att man inte hittar hem fast man har bott här i tusen år? Efter min chokladorgie på Hemköp hoppar jag på vagnen åker iväg, går av, tittar mig runt och konstaterar "this is'nt where i parked my car".

En hjälpsam snubbe instruerar mitt förvirrande jag hur jag ska gå för att komma rätt. " Du såg lite förvirrad ut"
Tacka faan för det. Man sitter med sin musik, går av vagnen och inser att man lika gärna kunde varit i yttre rymden.

Nästa gång går jag hem.

Träffade min hårdrocksgranne

igen... som för övrigt är norrlänning med jävligt rolig dialekt.
Jag höll på att gå förbi honom, det var först när han sa mitt namn och jag hade fått stirra en stund som jag såg att det var han.

J - Hehe, jag höll inte på att känna igen dig.. du brukar ju vara så....... Svart : )Hahaha

H - Ja, men nu får du för fan komma och hämta dina Cosmopolitans.

J - Jag tror fan att du gillar dem ;P

H- Nähä, det gör jag inte. Folk kan ju tro att jag är bög. Eller ännu värre, högervriden.

Förevigt dissad


Mitt gröna sken kommer förfölja mig i elaka kommentarer tills jag dör eller folk har skaffat sig ett liv.

- "Du ska bara veta... vad som nyss hände och du skulle inte tro det... Min katt försvann när han träffades av ett grönt sken"

Yes sir, du är nu raderad från min mobil.

T.I. arrested.


Kanske försökte han spica upp ett större bråk än vad 50 och Kanye har lyckats med?

image200

Jay Z. Blue Magic




Well, det här är nya låten från Jay Z:s nya platta American Gangster.

Den är okej, men jag har alltid varit en sucker av Jay Z:s shit och att P är med gör det inte sämre. Videon är snygg, beatsen är okey, allt är okey. Den är okey. Okey. Inget mer.

.


Drömde om Sugerdaddy inatt (vilket jag aldrig gör annars), när jag vaknade så insåg jag att jag har inte hört av honom på evigheter. Själv hade jag raderat hans nr. För jag gör så, när jag inte vill ha människor i mitt liv längre. Det blir som att klicka på en knapp och vips så är de borta.

Det funkar väldigt effektivt tills jag behöver ringa de. Nu behövde jag ringa honom. För jag var orolig, tänker att han har gjort något dumt. Att han är jättesjuk. What ever. Jag blir orolig och måste veta att inget är fel. Hittar hans nr på nätet. Ringer honom.

- Hej, förlåt att jag inte hört av mig på så länge. Men det har varit så mycket.

Ah, sånt får mig att radera nr:t igen. Jag ska aldrig mer ringa. Låt de vara fucking döda istället.

Hur kommer det sig


att man aldrig tror att man ska få plats i kortet i kameran när någon fotar? Utan man lutar sig demonstrativt över så långt man kan till de andra?

.



"Huvudet sprängs i en sockerångest"

Dick drawing's.



Jag har nog en väldigt sexuell humor. ; ) So here it is.


.


"all dick camel toe"

Supersugen - superbad.


Pinsamma filmer is tha shit. Men när filmen inte ens är pinsam utan ännu en upprättelse för amerikanska töntar så tröttnar jag BIG TIME. Det är den känsliga killen, den feta killen och den vettskrämda killen.

I vilken film får vi se en ful fet tjej get laid med en snygg kille? Never gonna happen Utan man stylar om tjejen så hon bli ûbersnygg och vinner prom queen titeln.

Jag är i alla fall lika blek som mjölktöntarna. Kanske borde flytta till usa och bli supertönt? Hehe, skulle säkert vara spännande ; ) Sluta tvätta håret, visa upp min bleka hy, inget lipgloss och gå runt i fula gympadojjer.

That's the shit.

Bling my style.

image199




Jag är besatt


av att titta på Trapped in the Closet med R. Kelly. Den börjar bli lite långkörig nu. Men, jag sitter ändå och flinar åt alla twister med dvärgar, pajer, homosexuella präster och gamla halleluja gubbar.

Så jag fortsätter sitta och titta och skratta åt min bottenhumor.

Kanske lite onödigt att slänga det


från balkongen..

Jag har börjat min detox. Yes sir. Igår så åt min p-ring sin allra sista rulltårta. För det är inte moi som äter det. No no. Jag har ALDRIG gillat rulltårta, jag är mera chokladtypen. Och när man inte är sugen på choklad utan bara rulltårta som är så jävla vedervärdigt så vet man att det inte står rätt till.

Så jag tog en stor påse, länsade det lilla jag hade kvar i min kyl, mitt skafferi och frysen. Slängde påsen från balkongen. Spolade ner p-ringen och kände mig jävligt nöjd. Trots att jag skräpat ner närmiljön för mina stackars grannar.

Så nu, har JAG utan min p-ring, gurka och fiberhavregryn att detoxa mig med.

Hehe. Undrar om det kommer svettningar, skakningar och andra roliga grejer.

Jag skulle nog kunna bräcka Anna Skipper i att länsa matförråd!

Det här, det är kärlek det.



image196

image197

( Eller hur Hanna?)

Gathania?

Jag följer inte idol. Men jag är nog inte helt ute och cyklar när jag säger att modellen på den här smyckesbilden är Gathania?

image195

Smyckena från Timi Collection tycker jag själv INTE är något att hänga i granen. ( Inte runt halsen heller för den delen).

Introt till Cavalli.


Någon mer som kikat in på HM sida och blivit guidad längs vägen för att se en typisk leoparglammig Roberto Cavalli klänning?

Jag har alltid ÄLSKAT Cavalli, fuck it. Han är min absoluta designerdröm. Så om någon är lycklig över det här sammarbetet så är det jag. Hell, jag lärde t om våran bebis att skälla åt hans namn ;)

The up in smoke tour.



Den DVD:n kan jag se tusen gånger. Lika bra varje gång. Min 3-åriga lillasyster diggar den lika mycket. Fast hon är bara med för att se Snooooop. User.

Tribute to 2pac.

Goddiebag till USA.


Saknar min Dominique så äckligt mycket. Hur kan hon överge mig, ta min bebis och åka iväg?

Det är den enda tjejen som man kan sova bort hela dagar med för att sen vara uppe på natten baka tre kladdkakor och gå ut och gå med bebisen i pyjamas.

Så nu ska jag skicka lite svensk choklad åt henne, spela in en skiva, skriva en massa söta saker och posta iväg det.

+ att jag har en till chokladleverans till USA. Så dags att tejpa igen påsarna.
image191

Min första bebis ;)

Most enoying tune ever.


Jag har Mizz Fatty som signal på mobilen. T om jag tycker att den är enerverande, särskilt när man blir väckt av den tunen när man sover eller enbart vill ignorera samtalet.

Däremot så är Million Stylez inte så tokig.

Toni Braxton.


image189


Toni Braxton har dödat mig sedan jag var liten. Med alla sorgliga hits. Och jag gråter fortfarande åt Unbreak my heart, särskilt när jag har videon fastklistrad för ALLTiD på min näthinna.


.

Skrikande kom läpparna över dig.

Snabbt och intensivt.

Med en slukande tunga öppnade du allt.


Chokladfrossa ikväll.

image187image188

Jag har tänkt gå på shopping med min Italienare som INTE kan svenska, eller engelska. Hehe. Det är lika roligt varje gång.

Han pekar på en sak i affären - Latte.
Jag svarar med ett hårt - Mjölk.

.

"jag har snortat så mycket kokain att jag blir glad när det snöar "knark överallt". / ebola.

I LOVE N.Y



image186



Fräcka dojor för alla nitfetischer från Christian Louboutin.
Pilotglasögon (mina favoriter) Millionare, från YSL.
Sidenklänning från BCBG.

Den mest uttjatade meningen.


"Jag gillar inte hip hop. Men Looptroop kan ju vara bra ibland"



Jag förstår mig inte på folk. Är det politisk rätt att gilla Looptroop men AVSKY all annan hip hop?

Dogge och Mickael Tornving i BATTLE!



Hehe. Så jävla pinsam. Jag älskar pinsama saker. Dogge och Parlamentet Micke i en battle hos Filip och Fredrik.

Back to the root's.

image184
Älskar den höga dojan, den är safarikinky. Väskorna från Moschino är ursnygga. Who want's to give me some million's?

Jag börjar fatta photoshop. Det om något är ett under!


The struggle continue.

image179

The battle mellan de börjar bli lite smått löjligt. Kan de inte börja kriga på riktigt om de nu har tänkt hålla på?

.

Men sanningen är att jag sprängs inifrån som det heligaste av alla krig.

Det pågår ett Jihad i mig. Nästan som ditt namn. Självmordsbombare dödar mig en gång, två gånger.

Bam.

Du dödar mig lika många gånger. Minst.


image178


Jag hatar ditt ansikte. Jag hatar din känsla och jag hatar hur du finns.

 

 


Börjar bli sjuk?

image177


Så då drömmer jag om J. Att jag är ute och går, hör hans röst eka i betongen. Känner hans närvaro i varje cell. Ser hur hans röda jacka kommer gåendes. Hur hans flin borrar hål i betongen. När jag nästan kan ta på den så finns inget kvar. Han är borta och jag känner hur det hugger och ekar tomt i min mage.

Du dödar mig. På riktigt. Igen.

- Jag hatar bitche's part 2


Så ; ) Om ni inte har något snyggt i DMX style så kan ni glömma att para ihop mig. En snygg , mörk rolig kille. Då kan jag bli postorderfru.

image176

- Jag hatar bitche's som ska para ihop mig med idioter.


Vad fuck är det för fel på folk? Är det någon slags folksjukdom att vara singel? Har jag leppran? Är det helt plötsligt okej att fixa ihop mig med alla möjliga snubbar?

Jag är ingen jävla postorderfru.

Rascal tar allt.



Over the top ;) Love it!

Victoria B med Gilles Bensimon

image173

I veckan så var dear Posh i Paris och gjorde ett photoshoot med Gilles Bensimon. Ska bli jättekul att se hur de bilderna blev!

För personligen så ÄLSKAR jag Gilles!

Hot hot hot.

image170image171


Vart tog mina rosa Cristian Dior glasögon vägen? <3

Pimpad Laptop

image169

vs

image172

Yes, jag behöver en ny laptop ;) Varför inte låta de här två avla av sig lite? Skulle bli den perfekta laptopen för moi ;)

Mia och Klara.



Tanten i discokön till en kille med stort ruffsigt hår - "He, Hallå där young man! Det var en käck pälsmössa du hade på huvudet, vart får man tag på sånna nu för tiden?"

Tanten på discot - " Så jag står och tänker på varför de tänder och släcker hela tiden. Är det någon glapp i en sladd? Det är väll inte bra"

Mia och Klara är så jäkla pinsam humor. Jag ÄLSKAR pinsam humor. Men tom jag måste vända mig bort varje gång jag ser äckelmannen. Han är så grå och att tänka mig han ha sex gör mig inte lite rädd. By the way så kan man kolla in serien på svt.se och sen klicka in på deras PLAY ;)


Någon som känner sig manad?


Att köpa en swarowskiblingad croc sko? Hehe. Dont think so. En del saker är så fucking useless att ens försöka få hippa. Hehe. Men, kanske jag blir imponerad om jag ser en äldre sköterska i de här dojjorna. Och det här är verkligen grejen som vi älskar att hata!


image168

My new shoes ;)

image167Ungefär så ser mina nyshoppade godingar ut ;)

SUG MIN KUK. 4



Jag har blivit ett crackhead på franskt. And, ja jag måste dela med mig ;)



Debbie Desire.


Well honey. Nu har du också sett det jävla UFO ljuset! Jag är inte ensam om att vara galen. Kanske är ännu mer skrämmande. Vad fan kan det vara?


Debbie Desire om mitt hår.



"Du är bimbo, men inte riktigt så bimbo"

Ångest


Fick en kräm skickad till mig på posten. Utan avsändare eller nått. Bara den här underliga krämen. Hade aldrig hört talas om märket. Så jag har gladeligen använt krämen på både ett och annat. Så jag har faktist, om jag ska vara helt honest, smort fötterna med den..

Den fucking jävla krämen kostar 1500 kr. En antirynkkräm. Och vad har jag gjort? Smort fötterna med den!

Skjut mig.

(jag har också börjat få Slitztidningar hemskickade till mig, har jag en konstig beundrare på halsen? Som tycker jag är rynkig? Och i behov att titta på bröst och killkläder?)

Godis från Prada ;)

image164image165

Mötte min hårdrocksgranne.


H - Nu får du fan komma och hämta dina Cosmopolitans innan jag slänger de all världens väg.
J - Jag trodde jag redan hade hämtat de : ) (Senil som jag är)
H - Nej, och vad fan hände med mina muffins?
J - Just det... hehe... ( Senil x 100)

Jag var nämligen känd för att utfodra mina grannar. Bjuda hem dem med mat, baka kladdkaka, kokosbollar osv. Han hade jag visst lovat muffins.

Jag har fuck inte bakat sen Hanna fyllde år. Ska fan köpa några muffins och gå över, han kommer ALDRIG märka skillnad i alla fall ;)


(Och jag fattar inte varför han har MINA cosmotidningar?)

Sötaste klänningen!

image162

Jag är helt kär i den. Borde sticka till the state's nu och köpa den. Någon som hänger på?

Battle!



Hehe, så roligt med battle. Jag skulle aldrig klara av att pissa ur mig så mycket ord på en och samma gång. Inte så träffande ord i alla fall. Jag är alltid stum i ett leende. Jag är så imponerad. Jag svär Organism 12 är så fucking slängd i käften. Helt grym.

Daphne Doggy


Vad är ditt porrnamn?

Well, I am Daphne Doggy ;)

Börjar jag bli galen?


Inatt såg jag samma sken som jag såg förra veckan. På precis samma ställe i mitt rum. UFO! Hehe, eller så kanske det är mitt hår som lyser så starkt? It's crazy.

SOME HOT STUFF.

image161

Jag älskar Lil Kim. Om jag vore lesbisk skulle hon for fuck vara mitt hetaste offer. Tjejen har attityd och that's hot.

Xzibit stripe.

image159
image158

Fucking hating.


Jag och min p-ring ska snart göra slut tror jag. Annars måste jag köpa nytt av allt.

Jag är 1,65 cm lång.


Ähh, hur är det med mina mått egentligen?

Satt nyss i telefon med en polare från LA. Han är ûberfixerad vid sin kuk och skulle berätta hur många inches den är. Moi kan inte inches så jag bad honom snacka lite centimeter istället. Han menade att han hade 68 cm stor dick. Jag tror inte det my man.

Skulle jag komma med en superb jämförelse. - Well, jag är 1,65 cm lång.

Hans kuk är alltså 68 cm och jag är en tiny person på 1,65 cm.

Vi skulle verkligen forma det perfekta paret.


Det überkorkade paret. Mr and Mrs Korkad.

Är alla snygga killar mina grannar?


Jag tror faktist jag bor i världens bästa område. Man träffar på någon och visst fasen, den ûbersnygga killen är självklart min granne. Pimp my neighbourhood!

image157

Besatt.


Yes sir. Nu har det gått så långt att jag tom drömmer om mitt hår. Inatt så skulle jag besöka en frisör i sömnen. En del har tandläkarskräck. Jag har frisörskräck.

Hela tiden bad jag min mamma. - Snälla låt mig inte gå till frisören. Hon kommer klippa av det och hon kommer njuta!

Sicko! Ibland undrar jag om jag går på knark.

Att älska som en porrstjärna.


Någon mer som slukat boken med Jenna Jameson? I loved it! Tusen gånger om. Rosa var den också, bara för att göra det ännu smaskigare. Man skrattar och gråter om vartannat.


image156






Så fuckad du är!



Hittade den här videon på youtube. Hahaha. I know vem det är! Jag har lurat i han och hans "brorsa" "svamp". Haha.

Byta Lancome mascaran?

image155

För den här effekten kommer jag aldrig upp till. Hur många lager jag än smetar på så får jag aldrig the bird effekt . Hehe. So hot!

En del gillar lädersex - jag gillar kuddar.


I min lilla 90 säng finns det runt 10 kuddar. Min fetish för de väller över sängkanten och jag får både jävligt ont i nacken and ingen plats i sängen.

Det går kanske lite till överdrift. Och längre kommer jag ta det.

Dita von tant.


image154


Det här är inte snyggt i någon världsrymd. Hon ser ut som en grå tantkappa.


Hatten kunde vart snygg i en annan stil, i en annan värld i en annan färg.

SUG MIN KUK.3



Det här är nog det bästa jag hört, på länge. Tack! Love min franska pimp-kontakt. <3

Nya inne-maten.


Well, det senaste att äta i Sverige är alltså människokött. Helst från Fredrik, eller heter han Filip? Fuck, vem bryr sig. Men en av de ska ha en jävligt aptitlig röv. Sushisparris?
Ska vi pröva?


Skjut inte min mössa.


That's my lover.
Nu ska jag till Hanna och visa min vita skalp. Ibland är det kanske roligt att vara ett circusfreak. Jag ska se till att ta betalt av alla som ser mig utan mössa.


När hjärnan är dum får håret lida.


Blekte sönder håret gånger hundra igår. Shiit. Borde jag färga det?

För nu ser jag ut som en datanörd-kille som överdoserat blond blekningsfärg i tron att det är snyggt att se ut som en albino möter tuggummipop.
Jag är ingen albino-möter-tuggummipop.

Sitter med flera olika inpackningar i håret, då kanske det inte bryts i tusen delar när jag ska visa mig ute offentligt för första gången sen det hände.

Fuck vad ful jag är nu. Och ja, det är lika hemskt fast hundra gånger värre, t om JAG skrattar åt mig själv.

Jay Z:s klocka ;)

image152

Jag personligen fucking älskar den. Så avslappnad och skön. Så Damian Marley musik på något vänster.

Personally I fucking love Jay Z:s watch. It' look's like Damian Marley's music sound's like. Love it!

SUG MIN KUK.2



Jag älskar fransk hip hop. Så äckligt mycket och Mafia k1 Fry är verkligen daaa shit!

I fucking love french hip hop. Love it to death! And Mafia k1 Fry is daaa shit!

Kevin Federline 4 president.

image148image150image149image151

You can by all this goodies on the website : www.theposterlist.com

De är så grymma! LOVE!



Fucking love Mitchell Brother's!

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ .... shit


Yes sir. För att skaffa bort mina zigenarlila slingor så tänkte jag. Nu bleker vi på gånger tusen så jag blir normalblond igen.

Men normal är nog det sista man kan säga nu. Det ser ut som jag har en fucking vit peruk på mig. Fuck. Vad gör jag nu? En britney?

Skjut mig.

The staaajl.

image140image147image146image145image141image143image144

Typ Pharrell möter kvinna möter kappa.


 - En biiig Tee som går nästan ner till låren.
 - Under det en svart mini kjol som man enbart kan ana.
 - Big earrings i guld.
 - De äckligt snygga skorna från Betsey Johnson
 - Grå, stickade knästrumpor (fast utan rosetten)
 - En stor, snygg, brun läderväska.
+ en stor svart jacka, nonchallant uppknäppt och gärna ett par pilotglasögon till ; )

Bleka sönder håret.


That's my mission right now. Sen ska jag fixa brynen mörkare, lägga en ansiktsmask och mysa ner mig in the tub. Och när jag kommer upp så kommer jag se ut som en sönderblekt blondin med why to dark ögonbryn.

image136

Victoria's Secret!

Det här är så jävla hett! Jag menar Justin som öppnar?! Jag älskar fashion shows med lite extra spice!



<3

Shan da man.


Han har - förstört mitt liv, indokrinerat mig och får mig själv att gå runt och skratta åt saker som ingen annan förstår.

När jag ska gå och handla så tänker jag på hans toarulleskämt, när jag ska prata om Jilmas (turk), så flyger det ur mig - Turkar, turkar LJUGER. Och när jag ser någon av mina negerkompisar så tänker jag på

- "Vänta, jag ska bara klia min kuk först" (varav Shan kliar sig nere vid fotknölarna)

Jag är nog ett väldigt enkelt skrattande offer i hans way to take over the world. Ett litet blont indokrinerat får, that's me.



Ang sexuella bekännelser via sms mitt inatten.


A - Jag har haft sex med en elefant hona. Nu var det värsta över.

SUG MIN KUK.

image133

 Alla pratar om Mary Kate, Ashley, Sienna och Kate Moss. Men den riktiga drottningen av fashion är Chloe.

The guy with the style!

image132image119image131image121image122image125image126image128image129image123image124image120

Om jag vore kille skulle jag antingen gå runt i riktig skoluniform-look. Eller gå fashion-crazy som Pharrell. För han gör det så jävla bra.

This är mina favoriter. Love the teeeeees!

Vore jag kille skulle jag leka med färger så jag såg ut som en vandrande regnbåge. För this is fucking hot!

Ett vandrande åskmoln med blekrosa påse.




( Kelis och jag är nog i samma state of mind)

Har ni sett ett sådant idag så var det jag.





Den här snubben MÅSTE ni lyssna på. Han är så värd det.

Grannen stod med kikare.


Hehe. Precis när jag flyttade in här hade jag som vana att gå runt i hipsters. ENBART. Mina grannar kom underfund med det rätt så snart.
Jag strosade runt i min egen värld medan en specifik granne mitt emot hade det så roligt att han till slut stod och tittade med kikare. Det slutade med att hela hans kompisgäng delade kikare.

Sen blev polare och att jag lärde mig dra ner gardinerna.

Vagina monologerna.


image118

Hanna och jag strosade helt oskyldigt i stan när en fet, stor skylt kom gåendes mot oss. VAGINA MONOLOGERNA stod det på den. Vad ska man annars göra än att börja nödglo? Jag stirrar och funderar. En av killarna i truppen börjar gå mot vårat håll.

J- Det var väll det jag visste. Säger jag när han kommer gåendes mot oss.
H- Ja, men vad fan. Du stirrar ju så mycket.
J- Det begär de för fan när de kommer med en gigantisk skylt ropandes VAGINA MONOLOGERNA.




Snoppkupp. Haha


image117

Snoppkupp a'la Kjell Bergkvist. Who want some?

Facebook - whats da shit?


Okej, jag kanske avskyr den pga okunskap,att jag verkligen inte förstår mig på sajten. Men vem är med på att hacka sig in och bomba sönder den? Jag vill inte vara någon vampyrstrippa turning to an alkis längre.

Patetiskt!


Jag borde inte sitta och lyssna på mitt engelska x:s radioshow. Men jag kan inte motstå. Åh, det är så fucking hett med DJ:s. Och varför ska en del människor framstå som äckligt felfri? Så sexig röst! Nej, vi borde skjuta de! Det borde faktist vara lag på det.
image116

Shoppa shoppa shoppa.

image113image114


Visst borde man köpa den rosa dalahästen, hängandes som ett halsband? Man är ju ändå någon slags utvandrare från Dalarna och den är ändå rosa. Och rosa förlåter allt.

image115

Ska pröva både stövlarna imorgon. Får se om man slår till.

Lesbisk right now!


Den här tjejen. Fuck vad snygg hon är. Jag älskar min Victoria. Kul att hon är tillbaka som blondin och jag myser verkligen vid tanken att hon fortsätter samarbetet med Sisters! Hon är glamor, glamour. Och så lik en barbie. I know, jag är besatt.


image111image112























Juicy! Hiphop Honors!

Well, eftersom ingen annan i Sverige bryr sig. JAG BRYR MIG. Here it goes, lite bilder från VH1 Hiphop Honors.
image103image108image104image105image109image106image107

By the way. Nick Cannon, är det läderbyxor från Gucci du har på dig? En del säger att hiphopen är smaklös. Fuck it. Jag ser det som fantasi baby ;)

Snoop Doggs mic. Over the top! Om jag kunde skulle jag blinga allt. Ge mig en fucking Jaguar Roadster dränkt med Swarowski kristaller nu!

Bling bling - pling pling ;)

Mariah ; )

Jag älskar Barbies. Hon är en stor Barbie!

image102

Kärlek.


Mitt YSL läppstift är fortf inte hemma. Inte hemma hos mig i alla fall. Köpte mig en jätteskön och vardagssnygg tunika, som jag kommer använda som klänning (i vanlig ordning). Den är grå och mönsterstikad och jag visar den en massa kärlek just nu genom att bära den. Den ser inte så mycket ut för världen. Men på är den skitsnygg. OCH man stödjer forskning mot bröstcancer när man köper den! Kan man gotta sig i gott samvete också. Visst är den snäll, precis som chipsen som stödjer SOS barnbyar! LOVE THEM ; )

Köpte även blekmedel a'la Rumer Willis. Får se när jag ska bleka sönder skalpen.

Imorgon blir det nog en till, likadan tunika som jag köpte idag. Fast i svart. Kolla runt efter YSL läppstiftet. Och kanske köpa ett par snygga stövlar jag såg. Svarta, med hög klack och snygga spännen. ;)


Läppstift och shoes. Det är kärlek det.
image100

Britneys nya video - det vilar lågbudget över hela henne.

Inte för att lågbudget alltid är det sämsta. Men seriöst. Nej. Jag gillar inte videon för fem öre. Den är raktigenom tråkig, random och inget som kan lyfta upp henne ur det fucking hålet som hon grävt åt sig själv. Smaken är som baken. Britneys bak.





Så mobbad.


Efter min lilla UFO incident inatt så har jag blivit fett dissad idag.

"Överlevde du natten? SUCKER!!"

(Om jag ser skenet inatt igen så kommer jag springa till min granne Sam och dela säng med honom hela natten. Vare sig han vill det eller inte!)

Shopping ;)


Håller på och gör mig i ordning för dagens shopping.

Dagens främsta mål är det skrik-barbie-rosa läppstiftet som jag hittade från YSL. Lite roligt att piffa upp den tråkiga hösten med.

Annat jag behöver är färg. Ja jag måste göra något åt det jävla håret. Hur i helvete kunde jag slinga det i zigenarlila i somras? Det är nog det dummaste jag gjort på länge. Så någon blekning och kanske, kanske vem vet. Knappast troligt, men kanske så gör jag något annorlunda med håret.

Vem ska bry sig om Britneys hundar?


Har tänkt på den här grejen. Hon förlorar vårdnaden för barnen för att hon är inte fitt att ha dem. Men hundarna? Who the fuck slåss för de?

- Ja, jag tänker tjata tills hela fucking Sverige ÄLSKAR Kano.


Och jag förstår att om jag ska vinna över någon på min sida så får jag ta en låt som är lite mer radiovänlig. Eftersom svenska folket har svårt för sånt som inte är mellanmjölk.

Så guys, here it is ; )

Kano och Craig David. Två Mancandy.


- Jag har ett UFO i mitt rum.


Låg i sängen igår natt, på väg att sova. Med näsan intryckt till väggen fick jag en känsla av att jag inte var ensam i rummet. Vänder mig om och ser ett konstigt ljusgult/grönt sken i taket. Det, vad det nu var, är format som en halvcirkel. På min garderobsdörr ser jag ett liknande sken.

Jag freakar ut. Tänder och släcker lamporna för att se om det försvinner.

Ligger och stirrar på det. Drar kuddar över huvudet. Men känner mig läskigt iakttagen.

Beslutar mig för att ringa någon som KANSKE inte tror att jag är galen. Albanique svarar.

- Jag har ett UFO i mitt rum!

Han börjar skratta, frågar om jag har druckit eller ätit något konstigt. Säger att nu märks det att jag är blond. Börjar vissla på Arkiv X och skrattar lite mer.

Jag somnar med lamporna på, inte ett dugg lugnare. Börjar undra om jag är helt fucking knas i huvudet.

Shopping imorgon


image97image95image98

<3

image94

Min lillasyster kan gå bättre i häglackar än de flesta.

Fucking Kanye och 50.


Jag längtade och längtade. På att 50 och Kanye skulle släppa sina nya plattor. Det var fucking inte värt 50 öre värt att vänta på.

Ingen känsla, känns bara som att 50 kunde dumpat Timbaland och kört sitt eget race som alltid gått bra innan. Kanye, ja jag vet fuck inte vad han ska göra. Bara för att ni har blivit äckligt stora behöver ni inte förstöra erat eget sound.

Som tur är finns det någon som kommer med ett bra sound, sköna beats och bra lyrics. Fucking tack Kano. Du räddade min vecka.

image93
image91image92

Den tårtan är så JAG!

image87

PS. Det är världens bästa vän Linus som ska ha credit för att hittat den! <3

Humor i min liga ; )



Det här är så fucking bra att det finns inte! Hehehe!
Och det är så jäkla roligt, hon gör allt för att få honom ointresserad. Ha!

J- "Jag lovar att kollar jag igenom din ipod så hittar jag den där, du har sån jävla konstig skit där ibland"

Släng dig i väggen Hello Kitty.

image86image84image85
Den lilla grisen borde till och med ha sin egen serie. Så äckligt söt är den!

Snart är det jul ....; )

image83


image81

Man kanske skulle köra på den mer konservativa looken då?
Tröjan är äckligt snygg. Men jag vet inte om min likbleka hud a'la Wayne Rooney skulle kunna bära upp den.

Stor KUK

" Däremot hade han stor KUK, det förlåter ju rätt så mycket "

Whats da shit med 2pac?


Igen och igen och igen. Han är real real real.

Jag älskar älskar älskar älskar honom. Och det tåls att upprepas. Låten Brenda's Got A Baby kanske inte är den mest katschiga som skrivits. Men den känns och den är real.



Och ja, jag har skitmycket saker från youtube. Jag har blivit lite av en junkie. Samma med de nya svarta CocaCola burkarna. Junkie för dem också. Hehe ; )

02:16 in i videon. Är det inte snoop som står där med nedböjt huvud bakom 2pac?!

<3

I <3 you like a fat kid <3 cake.


I love you like a fat kid loves cake. Eller lika mycket som min p-ring älskar rulltårta. Fan ta den.

image80

Jag <3 Morgan Freeman


Han är supersnygg och skulle han vara gud skulle jag bli en troendegåtillkyrkangirl.

image79

69:an


Gick ut och skulle gå en snabbis till affären. Träffade Mr S. Har inte sett honom, på ja.. Hundra år kanske : ) Jag stog och beklagade mig över svenskar. I vanlig ordning.
Han stod och skrattade.

Vi tänkte hooka upp en kväll som vi brukade göra way past. Hehe. I alla fall. Jag är ju som jag är med nr. Raderar de, råkar radera dem och ibland raderar jag hela kategorier för att jag inser att jag kanske inte gillar bokstaven J (förlåt Josse).

Well done, skulle hooka hans nr igen

- Blablabla69blabla. Är det bara jag eller tryckte han på, var extra tydlig och konstpausade vid 69?

(Och för att vara tydlig till Josse, nej vi har inte haft sex :)

- Är jag den felande länken?



Det borde komma automatiskt att man ska öppna läpparna när man för en dryck till munnen.
Men min automatik är lika kass som på en gammal volvo. Alltså missar jag.

Skjut mig igen.

Nu väntar jag


på att min svarta juicy couture dress ska komma.

Sen så väntar jag på att få åka till Norge, få tag på Anna, ta truckkort och hälsa på Dominique i Idaho. Det var där hon bodde va? :)

Pratade med henne igår, stressad som alltid! Jag saknar henne så äckligt mycket.

Lancome <3


Jag skulle ha köpt ett läppstift från YSL, i nyansen skrikbarbierosa. Men. Den var slut.
Gick till Lancome för att se om det fanns några nyheter.

Och där var det. Mitt blektuggummirosa läppstift som jag letat som en tok efter!

image78 Fucking Love is in the air! ; ) <3

Fucking facebook.



Jag fattar inte facebook. Jag stör mig på den. Och vem fan kommenterar att jag är blond, spontan, sexig och flirtig? Jag fattar ingenting.
Och varför ger ni mig inte mer sprit?
Jag är helt lost och utmobbad i Facebook. Jag fattar noll, noll, noll.
Jag är alltså både strippa och vampyr? Som vill ha massa drinkar och superlativ?
Skjut mig.

Britney är en galen såpa.

image76

Britney har blivit en ofrivillig dokusåpa. Om hon hade signat en deal för det hade hon håvat in miljontals dollar.

Well, som alla good movies så brukar de sluta i tragedi. Bara en tidsfråga.



Tell the truth NIGGA!



Det är så sant!
Jag är trött på alla som säger att hiphop bara är yta. Det sägs mycket mer i en hiphop text än i vilken fucking kategori musik som helst.

+ att hiphopkillar är hundra gånger snyggare!

Tell the truth nigga!

Jag är tha shit.


I lördags skulle jag och Magdalena ha gått ut och partat lite. det gick käpprätt åt helvete.
En massa jobb, jobb och jobb som skulle fortsätta på samma sätt okyrkligt tidigt på söndagen.

Så vi tog det lugnt och beställde en pizza. Gratis hemkörning is the shit : )

Jag tror att vi väntade i ca 100 år innan den kom. Och pizzasnubben var verkligen värd att vänta på. Han var nog den första snygga killen jag sett i Lysekil. Magdalena gick och la sig innan 21! Jag var superpigg och ensam.
Så. Vid 22 beställer jag en hamburgare. Samma pizzasnubbe kommer och han är verkligen slängd i käften. Så vi står och snackar skit i en timma. Sen tar han mitt nummer och jag har lyckats med mitt uppdrag.

Martin som har kommit hem är undrande om jag står och flirtar med pizzasnubben.

Nej. Jag övar bara min arabiska. Pucko

Nästa dag undrar Magdalena varför det står en oäten hamburgare i köket.
Berättar att jag beställde en.

- Han kan ju ha fått för sig att du beställde igen för att flirta med honom.
- Det var precis vad jag gjorde.

Nästa dag så träffades vi igen.

Hehe. Jag är the shit.

RSS 2.0