-


PS. Nu måste jag ta en dusch. Vill inte lukta usch

För det är Glaaaasiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt.



Mc Flurry Daim är den absolut godaste glassen.
(Efter Piggelin)

För det är Glaaaaaaaaaaasiiiiiiiiiiigt! Alternarivt Solen kom tillbaka =)







Väder väder i Norge här



Säg mig vart soligast i landet är. För någon kidnappade precis solen. Där rök bryggan och glassandet.

Kategori - Norskar har humor.



Vill du ha en gurka i Norge ska du be om en agurk...

Yo Hoe
på det. x







Fjäril fjäril på väggen där



Jag vill ha en amstaffvalp. Eller måste jag önska önska runt i ring?

jag pratar inte så högt



Kategori: Youtube känner mig så bra.




Youtube måste veta att jag har humor.

Öppet brev till tomten.


Jag är trött på ditt TOMTANDE.
Jag är trött på skrik om nätterna utanför fönstret.
Jag är trött på din TOMTEVERKSTAD.
Jag är trött på dina TOMTEPOLARE.
Jag är trött på att ljuga för TOMTEN.
 
Sen vill jag påminna TOMTEN att det är inte julafton året om.



Wake up mr west!


Jag sätter på den varje morgon. Status: För trött för att formulera ett vettigt ord. Så hörs när hjärnan kommer igång.

Later.
Blääässeeed Löv
på er.

Log du, eller dog du.




Slampoetry Africa




Henry Bowers. Jah man! Killen vet hur man rör tungan och spottar orden.

x

Träffa Miss.Bruk



Så här ser Herreguandet ut nu. Gud...
Im hooked.

Underbart! Underbart! Underbart!


En omvänd version av Thåströms Fan! Fan! Fan!
Underbart, Underbart, Underbart!

Ungefär så fast i ett konstant åh Gud, Mmmmmm, Gud och Herreguande gick jag och B runt efter att vi hittade en chokladpudding som borde få fem stjärnor överallt.
Den var så god att vi orgasmförklarade den.



I speak the truth - the world is listening.




Im on the Streets.. aum?


Jag och B, min nya blonda vapendragare var ute och svepte stan.  Som den shopoholic man är så borde jag inte vara med som smakråd. Kommer alltid hem med mer än den som faktist skulle shoppa.

Tittade in på min nr 1 Store, älskar gaybiträdet som jobbar där. Han kan bli lika läskigt entuastisk som mig över en mascara. Och jag kom ut med en.. . Kärlek deluxe!
Den som säger att man inte kan köpa lycka har fel. Eller så har jag missuppfattat hela lycka-grejen.

x

Jah Man.


Vad härligt!

Inget toalettpapper. Jah Man och Blesssed LÖV på det.


TOM[tar]



Ja, det står lite kryptiskt. Men vissa förstår vad jag menar med att leva med Tomtar.

Dagens OUT[FIT]




(Cali P - Jah Rule The World)


Tisdags kvällar när man inte är hundraprocentigt frisk så får man klä sig i något som får en att känna sig -Va fan - JAH RULE THE WORLD.

 Lite som en vitamin-protein-drink?

x


Kategori - Jag älskar Måndagar, Tisdagar och Onsdagar.


Var ute på mat-jakt igen. Sushi. Sushi. SUSHI.
Det ekade i skallen.

Tog på mig ett par stora brillor för att dölja sängliggandet.
Sprang ner de 20 metrarna som krävs för att komma till mitt Sushi place.

En stor vit lapp mötte mig leendes med ordet STÄNGT.

De har alltid öppet. Det är ALDRIG stängt..

x

En miljard års väntan.


Orkade inte med folksamlingen på Sleven. Stack snabbt på Mc Donalds för att få mig en Mc Flurry.

Ingen kö. Men nog fan tog det en kvart innan jag fick den. En kvart. Norrmänn vet inte vad speed är.
Snabbmat? Båda orden är främmande för dem.

Dagens mission.



Eftersom jag inte har en pojkvän. Eftersom jag flyttade ifrån mami för ett x antal år sedan och eftersom det uppenbarligen inte funkar att tänka hit omtanke och kärlek (översätt det till choklad).
Så får jag ge mig ut och leta upp det själv. Är det kö på Sleven så ska jag hota med att kräkas på dem som står framför.

Sounds like a plan?

Och ni tjejer snackar om att föda barn. Ryggmärgsprov. Jag säger bara det.

x

Dagens OUT[FIT]



Yes, det är på norska och yes vi slipper hurtigsnacket och går rakt på den egenmixade stilen. Jävligt skön snubbe (åtminstonde musikaliskt) som borde få mer props för sin musik! Rude boi!

Vi diggar det, särskilt en söndag när man fortfarande inte vet hur dagen eller vädret egentligen är. Så jag klär mig helt i Admiral P:s Spinnvill

x

DramaQueen? - Nej sör.


Ryggmärgsprov är inte det bästa sättet att börja helgen på.
För här ligger jag.

Blev det releaseparty?
Blev det Lloyd Banks i Oslo?
Har jag målat?
Har jag gjort något vettigt?

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!

Jag ligger här och tycker så in i helvete synd om mig själv.
Jag skulle kunna mörda för en pojkvän alternativt mamma  som passar upp på mig nu.


x

Apoteks-shoppande.


Sprang på apoteket imorse

 - Illamående! Jag är illamående!!! Finns det några tabletter för det?

Efter att förklarat mitt status för apotekstanten en miljard gånger så kommer jag ut med ingefärstabletter.

Stora och gröna..jag blir illamående bara jag tänker på dem.

x

Dagens OUT[FIT]




Inte så fit, snarare o-fit. FITT!

S[EX]


Jag antar att det inte är ett bra tecken när datorn luktar brännt och fläkten snurrar i 150.

Ska jag orka med en till fight mot tekniken? Jag har ingen lust och ingen ork. DAMN!

FRU[kost]






Frukost på Sthlm - Örebro tåget.
Mumsfilibaba har aldrig passat bättre.

36 timmar.

    
För att göra en snabb uppdatering över de senaste dygnen.

- Resa
- Resa
- Resa
- Resa
- Resa
- Resa
- Reeeeeesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ursäkta. Men nämnde jag att jag reste också?

Sverige runt på 80 dagar.







Jag och väskan kör några race runt Sverige.

Gick av spårvagnen i Göteborg och möttes av Andreas vackra och karismatiska leende.

- Men Caroline, är du ute och reser nu igen? Är du kvar på samma jobb?
- Vart jobbade jag sist vi träffades?
- Öhh, hehe det kommer jag inte ihåg. Men var är du nu? Tillbaka i Göteborg?

Im Back Bitch ;)

RSS 2.0