Det här är fucking GENIALT!




GAAAAALET SNYGG!


Var inne och skulle kolla efter en sak på H&M:s hemsida. Ramlade över bilder på den sexigaste dansken i universum!

image75

Det är nästan så att jag börjar shoppa manskläder. <3



Grime, Garage. Whatever.


Riktig hård Garage/Grime har jag fortfarande lite svårt för. Jag är fascinerad av den, men om jag gillar den så står jag och väger mellan att jag tycker att det är genialt till att jag tycker att det är så hemskt att man borde skjuta varje jävel som sysslar med den musiken. (Inklusive mitt x som dj:ar den musiken).
Men Kano klarar jag av. Ja efter mycket lyssnande så gillar jag honom.

Särskilt efter att sett honom på Youtube. Han är riktigt MANCANDY ; )

Jag är världens sämsta vän.


Jag har känt en kille i över ett år nu och jag har varit så säker på att jag vetat vad han hetat. Jag är säker på att han heter ASTIN för jag har en annan vän som heter AUSTIN och jag tänkte att det är ju väldigt lika.

Stötte ihop med ASTIN tre gånger på stan idag. Och jag kunde inte hejda mig från att ropa.

- Heeeeeey Aaaaaaastin!

(För jag var så himla stolt över att jag kom ihåg ett namn).


- Hey...? Öhhh.. jag heter faktist Stanley.

Skjut mig.

Jag är även världens sämsta dejt.


Dejtade en kille för två år sedan. Det var inte bättre än det som hände idag.
Jag kom verkligen inte ihåg hans namn och desto längre tiden gick så kunde jag inte komma för mig att fråga honom.

Så jag kom på genidraget att ta med en tjejkompis till honom så de kunde hälsa på varandra.
Han sa att han hette Nelly.
Han ljög.

Lovely! <3

image74

Hur snygg är inte den här outfitten? SJP är så äckligt snygg! Oskyldig klänning till kinky skor!

<3

Alkohol i choklad?

Köpte mig en kexchoklad. Den luktade alkohol.

Är jag alkis nu? Och vem hällde sprit på chokladen? Hemköpstanten kanske?

<3


Jag 22?

Det har inte riktigt undgått mig att jag fyllde år i måndags. Det som däremot försvann ur min hjärncell var åldern.

Idag vaknade jag upp. Åkte till Göteborg. Hade flera paket som väntade där. Läste kortet från mamma - Grattis på 22 års dagen.
22??? När hände det här? Var det inte 21 jag fyllde? Och en annan människa grattade mig på 19 års dagen? Hur gammal är jag egentligen?

Till och med Mogge ringde och grattade mig i måndags. Helt otroligt så hördes inget om Cafe Ophera. Han fyllde inte ens meningarna med fitta eller hora? Vad har hänt? Och hur han har lirkat ut när jag fyllde år. Det är då en gåta.

Ja, jag var kär.


I killen med smilet. Som jag smulade sönder rosorna för. Äkta kärlekshandling från min sida.



Och det här är hans look alike. <3

Ja, nu har jag tänkt.

Börjar jag förvandlas till det som alla hatar? En bitch?

Ibland börjar jag undra vart all den här utåtagerande ilskan gentemot andra människor kommer ifrån. Min största njutning just nu är att få göra tvärtemot vad tanten på mitt jobb säger. Att säga emot henne är mina ljuspunkter. Ha.

Men det som verkligen stör mig är alla som går runt och muttrar, om våran tant. Men inte säger ifrån.

Jag är den läskiga tanten.


Tillbaka i Göteborg. I alla fall över natten.
Var med Hanna och gosade. Till saken.

När jag åkte hem så satt det en relativt snygg kille mitt emot mig. Som vanligt börjar jag nödglo och tänker vad snygg han skulle vara om han rakade skallen eller skaffade breads.
Killen ser att jag glor. Jag börjar storflina över det och till slut så skrattar jag.

Moi? Diskret. Absolut

Killen börjar flina, jag flinar, jag skrattar, killen flinar.

Sen går vi av på samma hållplats och det visar sig att vi är grannar.

Haha. Sug på den!

RSS 2.0