Just work and no play baby.


Hela mitt going to be a virgin koncept ala Jessica Simpson går skit(bra).

Förutom..
- att varenda kille man känner försöker förföra kjolen av mig.
- att jag har träffat en äckligt snygg DJ... Ni vet vad de säger om DJ:s och snabba fingrar? At least i know.
- att MR Hip Hop of the year är på g till mig efter en big tour.
- att världens snyggaste London kille är på väg över.
- att fransmännen helt plötsligt har blivit blessed with big dicks

just nu är jag ett lätt offer... som choklad framför en mensgalen kärring

Konceptet att vara blond.


Jag har funderat runt hela konceptet att vara blond. När man är blond så kommer det vissa rättigheter och skyldigheter.

+
Man kan säga precis vad som helst när som helst och det blir möjligtvis en liten suck.
-
Man kan säga precis vad som helst när som helst och det blir möjligtvis en liten suck.


image285


Om tomten vore hiphoppare.


- Om tomten vore hiphoppare skulle, skulle han säga yo yo yo istället för ho ho ho då?

image284

Silvertejp, eller tejp?


Anyway, sitter och snarar ihop en massa x-mas gifts. Med allt tejpande började jag fundera på vem var det egentligen som uppfann tejpen?
Jag menar vad skulle jag göra utan tejpen? Sy ihop presenterna?

image283

Undrar hur ont på en skala 1-10 den här bruden kommer få när man drar av tejpen... jag kan knappt dra av ett plåster. Well. man får väl offra sig för konsten i guess.




Shoppa shoppa shoppa.


Var iväg nu i veckan och skulle få mig en shopping kick. It killed me.

"Shopping gatan", yes en gata på kanske 50 meter var min räddning. No chance in hell. Gick in i smink affär. Frågade lite vänligt efter deras MAC produkter.

- MAC? är det ett nytt märke? frågar bruden i kassan.
Hennes kollegor börjar fundera.. Jag står helt stum och chockad. MAC??? MAC???? Vet ni inte vad MAC är för något?
- Vilken prisklass sa du att den låg på?

Jag är helt om helt chockad. Går ut ur butiken. (No de hade ingen dior heller).
Kommer ut på "gatan", hundra meter snö täcker den och där ska jag strosa ala Mariah Carey i mina high heels. Mariah har det aldrig lika jävla svårt. lovar att hennes butterflies skulle lyfta henne så att hon svävade fram som en snö ängel.
Men moi?? Inga butterflies here. Jag körde en svärande Bambi style.

-


Nu när man är på landet. Da countryside så well. vad ska man säga? Det finns så mycket tid att göra absolut ingenting. Jag har börjat min färd till trash.

Jag borde döpa om bloggen... till trash and the country.

image282

-




Ahh vad roligt. En ny snoop video. Well så var mina första tankar i alla fall. Klickade på länken and well i was speak less. Fortfarande helt stum kommer min lil sis på 3 år in i rummet (snoop is here big love)
- Men... men... vilken konstig snoop...

And yes sir. Det är way different. Men han lyckas banga in den också. Men. Först blir man bara paff.

Feel like

image281

I feel like Mariah Carey with all these damn Butterflies.

SUG MIN KUK. 5


yes sir im back to suck it all ;)

x

RSS 2.0