-

Jag var p[ en motorcykelt'vling i s;ndags.
Men jag stack r'tt snabbt efter att f;rst blivit uttittad av 200 killar (samtidigt) och sen fotad av lika m[nga.
N'r jag gick f\oljde en bil efter mig och filmade, jag har blivit en helt egen turistattraktion h'r nere. Jag funderar skarpt p[ att b;rja ta betalt.
Cirkus DD [r i town.

-


Snabb update!

Jag ar i Bangkok och shoppar tills jag droppar. Igar lyckades jag bli bortgift, bortr;vad och hade sv[ra funderingar kring om Singapor var en stad eller ett land. F;r en Isreal tycker det 'r en riktig toppenide om jag foljer med honom dit. (Han pejjar biljetten), (Fast jag har stora funderingar kring om han vill att jag ska smuggla n[got).



Ät mig - smaka mig - svälj mig


 

 

 

 


-


"Det är jag som är döden"

Så kände jag mig idag. Jag kan helt enkelt inte bo i mörka färger.
Men mörka färger får gärna bo i mig.

-

 

Fast sen finns det fler än Kanye som har ett "big ego ha ha ha Im Such a big ego uh uh uh I got a big ha ha ha ego She love my big ha ha ha ego So stroke my big ha ha ha ego".


Jag älskar ett BIG EGO, I'll stroke your big ego.

Sen får vi tillägga att ditt ego is your imaginary friend.

 

 



You copy my style


 

Kanye gjorde helt enkelt en moi på VMA, snacka först och tänka sen. Jag kände bara åhhh, snälla, var tyst, var tyst, var tyst!

Kanske mamma borde köra samma grej med Kanye som hon kör med mig?

 

- Men, om du tror att det du kommer säga är jävligt dumt.. Kan du inte ringa och kolla med mig först då?

 

/DD


Jävligt annorlunda hip hop video.




Promoe - Mammas gata ft. Timbuktu, Supreme och Andreas Grega.

Update. Okej, jag hade inte tänkt att kommentera den här videon eftersom jag är splittad till hundra, eller åtminstonde till två, om vad jag egentligen tycker om den. Ena delen av mig tycker att den är sjukt bra, originell och JÄVLIGT nytänkande inom genren hip hop videor. Andreas Grega som riddare, jäklar vad han klädde i den rollen. Svensk hip hop visar att de kan köra en annan style än bara rumpskak. Timbuktu, Supreme, Promoe och Grega gör ett kanonjobb i videon, vem visste att de kunde klä om på det sättet?!?!?! Alla två tummar upp! Öh, för rätta mig om jag har fel, men jag har då i vart fall aldrig sett något liknande.

Men.. sen kommer andra delen av mig fram och tycker till. Den delen vill trycka bort videon. Vill inte se Timbuktu som djävulsbock, vill inte se skogen, dimman, Supreme som geggigt monster och Promoe som någon slags Sagan om ringen figur. Nej. Jag är sjukt lättskrämd och kommer få gå åratal i terapi efter det här.

Jag har försökt att komma fram till någon kompromiss med mig själv. Men det går inte. Så jag kommer fortsätta tycka att den är sjukt bra, samtidigt som jag vill trycka bort den, samtidigt som jag tycker det är genialt och älskar figurerna så klarar jag det inte.

Splittad till tusen var det.

Helgens outfit - Lil Waynish


Lil Wayne - I feel like dying


-


Känslor är intressant. Jag tycker bäst om att blocka dem.

Men sen jag var i Stocktown i helgen så har jag pendlat mellan en iskall blockad till att känna mig ensam, ledsen med en stor klump i halsen.
Tur att jag lika snabbt kan switcha över till cold-war-i-just-dont-giva-a-fuck-känslan.

Swallow my words. Taste my thoughts. And if it's too nasty spit it back at me.

 


-

 

 

Ringde honom för att jag behövde kväva allt blod som tryckte över mig.

Kunde inte andas. Kunde inte köra Bridget Jones style och gråta ut till All by myself. Jag behövde tränga bort allt.

- Du är sexmissbrukade va?

Han var allvarlig i skämtet.

 

Jag låg ensam, sexlös i den bäddade sängen. Det jag behövde låg i soffan, rappandes till nya beats.

Den tryckande känslan var kvar. Och han, han som låg på soffan. Han skämtade inte längre.


Dagens outfit - fläckad av känslor.




Ri-Fa - Vargtimmen (Ri-Fa Madness)

-


Var i stockholm i helgen. Kan inte säga något, för ibland är även jag ordlös.

/DD

ett pluss ett är stress, ess.


Rumpan har tynat bort, håret har mörknat och kvalitèn på det är katastrof. Nu fattar jag vad mami menar med att jag ger henne gråa hårstrån. Tomten har uglyfied me.


Snälla rumpan. Come back!


Det kanske är ego trippin av mig, men jag brukar checka in och beundra min egen rumpa rätt ofta. Jag älskar min rumpa! Idag fick jag panik deluxe när jag skulle spana in rompan. Den har krympt! Förlorat form. Vad fan!

Min stolthet har försvunnit! All stress med Tomte 1 och Tomte 2 har gjort att jag bokstavligen talat stressat rumpan av mig.
När jag landade på jobbet idag stack jag iväg och köpte alla fettbildande-rump-mat jag kunde hitta.

/DD

-


När jag var liten fick jag frågan vad jag ville bli när jag blev stor.

- Kajsa Anka.


Något år senare fick jag frågan igen.

- Diva.

Det svenska rapp-gemet får smack i pannbenet.

 

FTD

 

Jag la ner hela stressa mig till döds- grejen och började checka musik. Jag hittade Shazaam - Shazaam (ft Francis Prince).

- Francis Prince wtf! Damn it Aren! Det är din gamla lya så DU borde komma hem från L.A och flytta åt mig.

Shazaam - Shazaam (ft Francis Prince)


RSS 2.0