-


Min 5-åriga lillasyster. Hon har hajjat hela grejen. Hon ville spendera dagen med att shoppa och titta på ocensurerade hiphop videor.


-


Hälsade på mum och lillasyster innan jag landade hemma. Gåendes bland kepsar och bönder så stack jag ut lika mycket som på min semestertripp.

- Men..måste du prata så högt?!
- Du behöver inte gestikulera så mycket när vi är ute bland folk...

- Snälla, säg inte Gucci en gång till.



Dagens outfit - Admiral P - I.D.I.O.T

 

Hur kunde jag missa den här låten från mr Doggy Dogg?

Damn vad jag vill ut och dansa i rörelsernas ALLA regler till den här eller spela in en video och försvinna i fem miljoner bitar.

 

Admiral P - I.D.I.O.T

 


-

 

 

 


-


En kvart efter att jag har kommit hem så blir jag välkomnad med en stor bukett rosa rosor, en rosa penna och en massa Safarikakor.
Jag älskar rosa rosor, jag blev fan rörd. Det krävs en gaykille för att mova mig.

Videoblogg - det här är kärlek



Hur falskt sjunger vi? Hur sämst är jag på att videofilma? Hur kaxiga är inte jag och killen i slutet mot polisen?

-

Känner ni att ni fylls av ord?
Jag fylls mer och mer av Weezy.

-


En timma senare så möter jag amerikanens polare som enligt rykte ska vara en helt outstanding rappare. Så vad gör jag? Min orddiarre har no stop in it och jag säger att jag kan battla skiten ur honom.

-


Hur battlandet gick?

En minuts förnedring.

-


the hottest under the sun

klockan ar efter halv sex och jag ar kar. det har spelet ar overspelat. jag printar bider av honom nu, magen fylls av fjarilar. det fladdrar och he's me times 3.

'


KOLCKAN AR HALV SEX


-


jag ska erkanna direkt.
jag ar full.
sa nu kommer en sanningsenlig update.

det snurrar. jag ar varldens mest lattpaverkade manniska. jag vill ha en chokladstick djupt i mig. jag ska battla en amerikan pa sondag sa onksa mig lycka till, for det behover jag tusen ganger om.

jag solade topless tills jag fick hora att det var dryga boter och till o med fangelse for det. jag har varit superstar och diva slash bitch har nere. men vem bryr sig? jag har spelat ut ganger tusen.

Imorse sa freestylade jag vid poolen, jag var grym enligt b, men nu har jag gl;omt bort allt. Sondagen blir intressant.

-


Det kanske inte ar normalt att mest av allt langta hem till de missade avsnittena av P3 hiphop?

-


This game is more crazy then its ever been, im married to that crazy bitch.
Call me Kevin Federline.


-


Har aven traffat en amerikansk rappare som jag blivit polare med, men jag kommer inte ihag hans namn. Han gjorde en lat at mig, men jag gillade inte riktigt hur jag blev benamd som Diva i den.
Moi Diva?!?!

Jag och Bea visade varat beromda humor nar en taxichauffor vagrade satta pa taxametern.

- I dont like the meter.
What? You just stop the fucking car now!!!! You dont like the meter, we dont like you.
Just stop the fucking car!
- Come on.. Ill give you a good price..
- STOP THE FUCKING CAR BEFORE WE FUCK YOU UP!

Taxichafforen blev skramd av oss och stannade pa en gang. Amerikanen gick efter oss helt forrundrad.

-Omg.. Girls! Your fucking amazing! Your fucking rockstars!


-


Festat med brasilianska fotbollspelare som adopterade mig till sin flashiga lagenhet, nicknamade mig till Barbie och var helt fascinerade over hur jag kunde ha san ljus hud.
En av brasilianarna ville att jag skulle foda hans barn, gifta mig med honom och aka med mig och halsa pa hans foraldrar.

//DD


-


Pratade med mr Criminal har om kvallen.

- Det ar knas du vet..
- DU ar knas.
- Hehe, jag ska in pa kaken.
- Varfor?
- Jag blev haffad.

Det ar bra, da vet man var man har honom.

-


Idag fick jag den finaste komplimangen nagonsin.

- Din hud ar sa vacker, den ar som marmor.


- Are you drunk gaaal?


Idag gick jag langs stranden i en vit sidenklanning. No undies i sann DD anda.
Ville hoppa i vattnet, vagorna var hogre an Lil Wayne.
Tankte why not och gud vad skont det var. Sag nog lite ut som nar Bridget Jones hade atit mushrooms i film nr 2 och hoppade runt i vattnet.

Nar jag kom upp ur vattnet sa hittade jag en svartvit channel vaska som hade flytit iland. Perfekt drivkonstgrej tankte jag och borjade samla snackor i den.

En amerikans snubbe kom fram.
- Gaaal, are you fuckin drunk?

/DD




RSS 2.0