P-ringen fastnade runt hans..


Okej, jag har precis börjat med p-ring, ungefär samtidigt som jag börjat ha sex med SugerDaddy.

Det skulle vara noll problem med p-ringen påstods det, killen skulle inte ens märka att man hade den i sig. Yeah right!
Inte kunde jag läsa mig till i alla broschyrer jag fick att den kunde fastna runt hans dick under sexet.

Så han helt förvånad

- Men baby, vad är det här?
- Hehe, ja du baby, that's my secret vweapon ; )


image16



Paris ser underbar ut!

image11

Bara jag som tycker Paris såg helt underbar ut på den här bilden? Inte lika tillgjord som man annars får se henne. Och inte lika uppstylad och fixad.

Jag brukar tycka less is bore. Men på henne är less more.

Från trash till trash! - Nicole Richie



image10

Det är läskigt att se hur smal Nicole var. Men det som är ännu läskigare är hur många som eftersträvar ett verkligen bli så smala för att kläderna ska "hänga" bättre.

Vill alla vara vandrande klädgaljar nu?

Egentligen ska vi vara förvånade att det inte är mer kändisar som faller efter för pressen att alltid vara på topp och se flawless ut.

Själv skulle jag inte klara en dag!




Jag äter som en galning.


Jag blir orolig att jag ska gå upp 200 kilo om jag fortsätter så här. Jag vill inte ens säga hur mycket choklad jag ätit idag.

Stor skärpning imorgon med en fruktdiet. För så god är inte chokladen, (okej lögn). Det är eftersmaken som inte är så njutningsvärd.

Jag vill bli en 36:a igen, trött på att vara 38:a.
Jag vet, löjligt och absolut dagens i-landsproblem.


Vad är det med bussar som aldrig dyker upp?


Har chauffören tagit en annan väg för att medvetet lämna kvar än väntandes?

Imorse blev jag minst 100 år sen när jag skulle till jobbet. Bussen dyker aldrig upp, tar en spårvagn, chansar med en annan buss och kommer hundra mil fel.

Går av bussen och springer allt jag kan till stället jag ska dela ut tidningar på. Redan 20 minuter sen och klockan tickar. En bil dyker upp från ingenstans och vill mörda mig med sin ilskna förare.

Mobilen ringer. Min teamledare.

Shit!

Imorgon vägrar jag bussen!

image5

Jag måste ha!


Ska bli hur spännande som helst att läsa Nancy's bok! Kvinnan är en smart buisness women och det kommer nog en bli en massa snaskiga detaljer i hennes bok! So stay tuned!


image4

<3

Trenderna i Hollywood


Sextapes, minihundar, rehab och adoptivbarn. Det värsta/bästa vore om man mixade ihop allt det här till en stor gryta. Då skulle vi få se en Anna Nicole Smith story utan dess like! ( Och skulle vi inte älska det ; )? )

image3

Killer shoes

Köpte nya skor på Nilson förra veckan. Klacken är att döda för.
Var tvungen att fota och lägga upp de! Mina nya sweethearts!
image2

image1

Det här skriker orgasm för mig!




Orgasm säger jag bara!

Om inte min Suger Daddy 1 kan fixa det så kan banne mig den här videon det! <3

RSS 2.0