Hur gör man för att dumpa en kille?


- " Jag måste tänka på karriären vet du....."


x

Väskbantning. Sluta shoppa?


Min väska måste gå på en major batning när vi kommer till nästa destination. Det här funkar inte.

Två tjejer sittandes på en väska för att få igen den..


x

SJ, SJ gamle vän?


The saying is: Keep your friends close and your enemys closer.

Jag får börja skicka kakor fyllda med något kul  till SJ. För jag klarar inte av en SJ resa till. Jag glömmer aldrig mardrömsresan som tog mig från punkt A till punkt A på 23 timmar.

Ja. Punkt A, till Punkt A.



x

Hungrig som en häst.


Jag skulle kunna äta en hel häst. så hungrig är jag. Fast jag skippar nog manen och svansen.



Hästen på bilden har inget med inlägget att göra.

Jag promotar i England.



Det här blev verligen, i want to lick the rapper? Eller.

-Hej, jag är 22, blond, patetisk och vill komma backstage.


x

Orgasm för huden.


Tidig lördag morgon i London. Jag är så trött att jag kan börja gråta.

- Beeeeeee! i need to go home to my face cream.
- I neeeeeeeed it.
- I promise you, it's like orgasm on the skinn.

- C, What do u have in your cream? Sperm?

 

Besök i u-sala.


Liebe till J.

(L) - Jonas. Vet du vad Carro har döpt våran bebis till?
(J) - Carro. Vad har du döpt honom till?
(C) - Alltså.. först vill jag ju säga det att kärt barn har många namn...
(J) - Carro. Vad har du döpt han till?
(C) - Och då är det väll bra att jag har döpt honom? För då blir han verkligen ett kärt barn.. med många namn..
(J) - Carro. VAD HAR DU DÖPT HONOM TILL?
(C) - .... Lil G..

Det är nu bebisens hårdrockspappa sitter knäpptyst.


x

Gamla dejter, part 2.




Jag kommer aldrig glömma killen som i mitten av akten utmynnade ett mystiskt vrål -

- Feed me like a baby!!!!

x


jag har aldrig fått på mig kläderna så snabbt. Aldrig





.


"jag hatar faaan svenska, det är så jävla svårt."

x

Ansiktsbehandling.


Nu blir det facial.

Min hud är knullad sen London. På riktigt.

x

.


" Jag har väll aldrig sagt nej till en köttbulle...."


Tillgångar.


Sen min väninna fick barn har hennes assets växt enormt.

Jag hade inte en aning om att bröst kunde bli så stora. I stil med storleken på mina stirrande ögon.



x



Tekniken och jag.




Igår hade jag och tekniken ytterligare en kollision i ilska. Stressad i 150 på Centralstationen. Tåget skulle gå om 5 minuter. Självklart fungerar inte bankkortet.

Ståendes där med 4 väskor och bara pund löst, bra C... Du är i Sverige. Pund?

Tack Tekniken. 567-0 till dig?

x

.



"Jag drömde att jag träffade dig i Göteborg o du skulle på semester i köpenhamn en vecka men hade tappat ditt bagage i London o hade inga pengar"


......

x

.


När jag hamnade på sjukhus i London så frågade de mig om Bee var min better half.

Vad gör det mig till? Blir jag the worse half?

x

.



Man tror att man ska komma undan de onda frisörerna. Ändå är chansen stor att man kommer ut ur salongen gråtandes i vitt affro.

x


.


- Honestly C. You are real wifematerial.


När förvandlades jag till det?

Jag är helt missuppfattad i England.

Today im wearing.


Jah man.



I want to lick the rapper.

I have a dream



När de mixar till det så att man känner. Verkligen känner. Då har de lyckats. Hiphopen är dagens punk.

x

Pretty and young.





Alla smycken borde få ligga på rosor. Jag också. Utan taggar. Och med en svag hint av Versaces chrystal noir.

x

Gamla dejter, part 1.


Jag kommer aldrig glömma killen som helt förvånad sa till mig.

- Jag förstår verkligen inte det här. Hur kan mina kort bli så fula? Jag har alltid de snyggaste brudarna. Jag var inte ens snygg med Tara Reid.

The guy needs a wake up call.

x

In a rainy state of mind.



Idag vill jag leva som fiskarna. Fast utan att kvävas. Eller ätas. Eller... Jag vill bara ha bubblor.

Signaturdrink?


Bees bror. Gud. B är super, han är läcker som få.

Men hans bror. Jeremy. Det är så sexigt med killar som kan politik och historia. Sen att han var en manlig svart gudagåva från en annan planet har inget med saken att göra.

Han framställde mig som en djurrättsaktivist. Log. Och gud. Hans händer?

x

En tjej har fallit.



man ska inte slå vad med moi? alternativ rubrik. Jag måste lära mig att hålla käften.







Jag och DjurgårdarMike hade ett bett.. En av oss kommer få en offantlig smärta i röven. Men värst kommer nog skammen vara när personen som blir mr/ms knull sjunger sina ramsor i diverse utstyrsel.

Men just nu känner jag mig inte lika slagfärdigt säker.
Tur att jag flyttar ut ur landet snart.
And Mike, jag kommer inte ge dig min adress.
Däremot vet jag vart du bor om jag vinner.

x

4 real 4 real!


Kom igen nu. Jag älskar den här snubbens sound.



ALL RESPEKT TILL SOULBRUVA!

Me coooooooooking?


Or not... jag gör ett tray.... Men det går sådär..

Vad hände med te simple days?

Har inte stockholmare hört talas om sallad?

x

Det här, det är kärlek det.




Eller en bit ifrån det stället min vinstlystenhet fick sig en törn.

x

Even if you dont smoke it, just promote it?




Nej. Jag promotar det inte. Min promotion blir save the earth. Förutom fiskarna. De är läskiga.

Banditqueen, dramaqueen?


Min aura av drama är aldrig sen att överträffa sig själv.

Fredagen i London blev en blandning av skottlossning, tårgas, New Zeeländare och droger. Visst låter det som en riktig B film?

Eller en rent typisk dag i mitt liv.

x

RSS 2.0