Clubbless and homeless


På en och samma natt så blir jag klubblös och hemlös! Jag är full, det är bara att gratulera till att vara världens mest lättpåverkade människa. 2,5 glas vin senare ser vi DD virra runt i dimman.

DJ Alex spelade GRYM hiphop som vanligt, i och för sig kallar han sig inte DJ Alex, han är nameless i branschen. Kör på sin graffiti istället. Men fan! Han får hiphopen levande.

Inatt var alltså sista kvällen mitt ställe hade öppet.

Vart ska jag ta vägen nu? I september är jag både hemlös och klubblös!

Jag är full, jag proppar i mig choklad iställer för annan choklad. Jag vill ha hård mothafucking choklad nu. Tur att jag drar till Stocktown nästa vecka. Jag skulle krevera annars.

Kärlek va fan till alla!
Love DD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0