Äntligen kom den.



(Ingen flopp, för det här var verkligen en FLIPP.)


-Veckans och årets Flipp blev över min granne-tomte-whatever.

Jag kan inte räkna alla nätter jag blivit väckt av folk som skriker hans jävla namn. Allt med grannen är Fucked. Allt i hans existens blir fuckat, inte ens bra fuckat (enligt vad jag har hört av fucket)
Men efter helgen då jag väcktes av att en okänd jävla person öppnar MIN sovrumsdörr och skriker:

-Steeeeefaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
(OBS! TA BETONINGEN PÅ FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, .)

Då fan i min jävla själ har det gått för långt. Jag ska kunna gå runt naken i min jävla lägenHET om jag så vill. Jag ska kunna sova i mitt jävla sovrum i hotpants utan att TOMTAR ska komma inrusandes, skrika och glo.

I vardagsrummet idag sitter 3 okända tomtenissar. En försökte vara hövlig och hälsa. Jag kör inte samma grej tillbaka.

- Hej, Oliver!
- Hej. JAG BOR HÄR till skillnad ifrån jävla Stefan som jag ska slå ihjäl.


När sedan grannen-tomten-stefan kom ut så såg jag rött. Jag svor till gud att jag själv skulle ha ihjäl honom om jag blev väckt en jävla natt till av det jävla in åt helvetes jävla tomtandet, eller ens andades en tomteexistens

Nu går jag på en adrenalin-kick-ilska som inte vill ta slut. Man ska kanske sadla om till boxare?



Kommentarer
Postat av: Josse

Shit..måste ringa dig o höra lite...Puss!

2009-08-10 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0