- Jag har fångat ett troll!


Under chillouten hos Bea igår berättade Fille en sjukt rolig historia som hade hänt hans killkompis.

Den här killen jobbade som kontaktperson åt en utvecklingsstörd snubbe, en kväll ringer snubben och säger:

- Jag har fångat ett troll!!!! Jag har fångat ett troll!
- Jaja, försök att sova lite. Så ses vi imorgon

Det går inte en lång stund innan telefonen börjar ringa igen:

- Jag har fångat ett troll! Jag har fångat ett troll! Jag har fångat ett troll!
- Lyssna, försök att sova så snackar vi imorgon.

Telefonen fortsätter att ringa. Tillslut åker han till snubbens lägenhet. När han öppnar dörren så ser han att snubben blockerar garderoben och ropar hetsigt.

- Jag har fångat ett troll!! Ett troll! Jag har honom här inne!!!

Det är då han hör att det kommer ljud ifrån garderoben. Han får bort snubben, öppnar garderobsdörren och DÄR INNE SITTER EN DVÄRG!!

Snubben hade alltså sett dvärgen gå förbi på gatan och trott att det var ett troll. Sprungit ner lyft upp dvärgen och sen stoppat in honom i sin garderob


Och nu undrar ni varför jag jämt använder heels?

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhahahaha!! Undra om dvärgen var arg eller förstående.. Det kanske är vardagsmat i hans liv? :P puss!!

2009-08-02 @ 08:41:25
Postat av: Josse

Den där storyn har jag också hört! Det var någon som berättade den för mig o Plutte, och de var bekant med de som varit med om det...hm? Är det en falsk story som alla lägger till med...

2009-08-03 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0