Jag 22?

Det har inte riktigt undgått mig att jag fyllde år i måndags. Det som däremot försvann ur min hjärncell var åldern.

Idag vaknade jag upp. Åkte till Göteborg. Hade flera paket som väntade där. Läste kortet från mamma - Grattis på 22 års dagen.
22??? När hände det här? Var det inte 21 jag fyllde? Och en annan människa grattade mig på 19 års dagen? Hur gammal är jag egentligen?

Till och med Mogge ringde och grattade mig i måndags. Helt otroligt så hördes inget om Cafe Ophera. Han fyllde inte ens meningarna med fitta eller hora? Vad har hänt? Och hur han har lirkat ut när jag fyllde år. Det är då en gåta.

Kommentarer
Postat av: linus

hahah .... så gör jag med... får ofta tänka efter, men hur gammal är jag egentligen^^
puss!

2007-09-22 @ 18:04:57
URL: http://linilusblogspot.com
Postat av: Angelica

Jag jobbade på förskolan i Lima idag, fan vad lik Julia är dej, det var som o gå tillbaka i tiden.. :)

2007-09-25 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0