Vilken kändis dejtar du?


Well, jag vet inte hur det gick till. Men jag fick den kaxiga snubben i Mando Diao. Vi skulle nog bara sitta och gaffla på varandra. Äta falukorv och slå sönder dalahästar. Nej, nej, nej. Vad fel allt blev. (Men skulle vara kul att se vem som stod ut med vem längst ;)

Skulle jag däremot velat dejta en brud så skulle jag få nöja mig med Tone Bekkestad. Whaaat? De fattar nog inte min smak. Jag har aldrig varit inne på regn och smala norska tjejer.
Självklart var det min big crush Victoria Silvstedt som åkte ut först.

Testa dig också ; )

image215


<3

Kommentarer
Postat av: zuperdave

Coolers test!!! Hade tur som slapp alla gammeltackorna... Fick något oväntat Tuva Novotny som min FameDate!

PS. Men Du - 04:04. Sover Du inte om nätterna?!

2007-10-18 @ 14:01:12
URL: http://min08.blogg.se
Postat av: Daphne Doggy

Hur gjorde du för att få henne? Jag fick Tone. And no mr. Jag sover inte om nätterna ;)

2007-10-18 @ 14:03:39
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0