mycket att säga..

and no time. take it tomorrow ; )

Kommentarer
Postat av: Anna Sara Christine Ryen

Fan jag ær nyfiken på vad du ska skriva 'imorron'! Jag har inte skrivit på ett tag før jag har ej haft tillgång till internet sen i typ måndags. Carro ska flytta hem till sælen før hon trivdes ej med jobbet. Det suger att jobba på toysrus, det ær bara 112kr i løn och det ær enformigt och drygt. Brit från manpower har inte hørt av sig om det dær lagerjobbet hon sa att hon skulle fixa. Fucking pål från jobzone har jag inte hørt ett ord ifrån. På måndag tænkte jag ringa det dær lagret DHL som jessica jobbar på. I helgen hade vi lite fest, det var kul faktiskt. Jag gillar faktiskt alla jag bor med, dom ær jævligt roliga...det tror jag att du också skulle tycka! tar du truckkort imorron? Lycka till med det isf! Du måste ringa och berætta hur det går! Saknar dig ruga, jag tycker att du ska bege dig till Norge snart! Pøss

2007-10-21 @ 15:18:23
URL: http://enannanryen.blogg.se
Postat av: rexx winter

Varför White Room? Jadu, miss - bra att du frågade så att jag själv fick förklara för mig själv... Gillar främst hänget med stadens mest galanta. Även inredningen är den coolaste tycker jag. Möjligen numer i konkurrens med Hells Kitchen som är en aning mindre avskalad... Hur som. Orsak nr 1: Elita går alltid till WR!!! Jag väntar bara på rätt tillfälle att göra ned henne. Har min taktik...

2007-10-22 @ 10:30:11
URL: http://min08.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahaha beby va du är skön.. Ok om de där "mode-fashionistas-wannabe-tjejerna" hade något nytt och leverera men de kopierar ju bara av varandra.. BLÄÄÄ.. Aja, man får helt enkelt försöka undvika att hamna på deras bloggar. ;)

Ha det guld babe!

2007-10-22 @ 14:55:23
URL: http://bicini.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0