Jag är tha shit.


I lördags skulle jag och Magdalena ha gått ut och partat lite. det gick käpprätt åt helvete.
En massa jobb, jobb och jobb som skulle fortsätta på samma sätt okyrkligt tidigt på söndagen.

Så vi tog det lugnt och beställde en pizza. Gratis hemkörning is the shit : )

Jag tror att vi väntade i ca 100 år innan den kom. Och pizzasnubben var verkligen värd att vänta på. Han var nog den första snygga killen jag sett i Lysekil. Magdalena gick och la sig innan 21! Jag var superpigg och ensam.
Så. Vid 22 beställer jag en hamburgare. Samma pizzasnubbe kommer och han är verkligen slängd i käften. Så vi står och snackar skit i en timma. Sen tar han mitt nummer och jag har lyckats med mitt uppdrag.

Martin som har kommit hem är undrande om jag står och flirtar med pizzasnubben.

Nej. Jag övar bara min arabiska. Pucko

Nästa dag undrar Magdalena varför det står en oäten hamburgare i köket.
Berättar att jag beställde en.

- Han kan ju ha fått för sig att du beställde igen för att flirta med honom.
- Det var precis vad jag gjorde.

Nästa dag så träffades vi igen.

Hehe. Jag är the shit.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hahah han måste ju ha trott att du var superhungrig hahaha!!!
Gicke bra med flirten då?

2007-10-02 @ 09:21:54
Postat av: Linus

Hahaha. man ska ju vara tydlig :P

2007-10-02 @ 10:15:59
URL: http://linilusblogspot.com
Postat av: Plingeling

hehe. Skit samma om han trodde att jag var jättehungrig : )
Jag fick en chans att vara social med en snygg kille! Haha. desperat : )
Jo då, det gick bra. Fick en gratispizza nästa dag ;)

2007-10-02 @ 22:10:47
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0