Jag är 1,65 cm lång.


Ähh, hur är det med mina mått egentligen?

Satt nyss i telefon med en polare från LA. Han är ûberfixerad vid sin kuk och skulle berätta hur många inches den är. Moi kan inte inches så jag bad honom snacka lite centimeter istället. Han menade att han hade 68 cm stor dick. Jag tror inte det my man.

Skulle jag komma med en superb jämförelse. - Well, jag är 1,65 cm lång.

Hans kuk är alltså 68 cm och jag är en tiny person på 1,65 cm.

Vi skulle verkligen forma det perfekta paret.


Det überkorkade paret. Mr and Mrs Korkad.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kan man få mer ironi än 68 cm? .. Jag skulle inte vilja vara den som har den iaf, stackars karl!

2007-10-09 @ 23:25:04
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Plingeling

Hehe, kulturkrockar är alltid lika roligt : ) Undrar vad jag skulle svamla till mig för skostorlekar där?

2007-10-10 @ 01:32:37
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0