Fucking Kanye och 50.


Jag längtade och längtade. På att 50 och Kanye skulle släppa sina nya plattor. Det var fucking inte värt 50 öre värt att vänta på.

Ingen känsla, känns bara som att 50 kunde dumpat Timbaland och kört sitt eget race som alltid gått bra innan. Kanye, ja jag vet fuck inte vad han ska göra. Bara för att ni har blivit äckligt stora behöver ni inte förstöra erat eget sound.

Som tur är finns det någon som kommer med ett bra sound, sköna beats och bra lyrics. Fucking tack Kano. Du räddade min vecka.

image93
image91image92

Kommentarer
Postat av: zuperdave

Lite PerezHilton.com över din blogg ser jag... Ha en trevlig helg!

2007-10-05 @ 16:10:10
URL: http://min08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0