69:an


Gick ut och skulle gå en snabbis till affären. Träffade Mr S. Har inte sett honom, på ja.. Hundra år kanske : ) Jag stog och beklagade mig över svenskar. I vanlig ordning.
Han stod och skrattade.

Vi tänkte hooka upp en kväll som vi brukade göra way past. Hehe. I alla fall. Jag är ju som jag är med nr. Raderar de, råkar radera dem och ibland raderar jag hela kategorier för att jag inser att jag kanske inte gillar bokstaven J (förlåt Josse).

Well done, skulle hooka hans nr igen

- Blablabla69blabla. Är det bara jag eller tryckte han på, var extra tydlig och konstpausade vid 69?

(Och för att vara tydlig till Josse, nej vi har inte haft sex :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Hahaha klart jag är blond, o klart du förtjänar en fet puss! Alltid vet du väl ;) Haha. Skriver så jävla rolgit du också, vi borde göra en riktigt bra tidning du, jag o Anna.
Vad den nu ska heta...

2007-10-03 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0