Pimp my Laptop.


Om Xzibit pimpade min dator så skulle följande hända datorn.

- den skulle ha plats med en boytoy i dvd/cd facket.
- den skulle kunna prata, dansa, laga mat, städa
- självfallet skulle den beautisize me när jag behövde det (måla mina naglar, klippa håret och skapa en massa softa frisyrer).
- printa ut ett jet plan lite så där i allmänhet.

Och som om det inte vore nog? Han skulle göra att det kom strippor utflygandes ur såpbubblor. Va? NEJ. Det är ingen överdrift. Jag har sett det på TV
- Han är faktist så bra... Jag lovar

image243

Yes, he's so good.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha en sådan dator skulle vara något att ha! :D Ge mig.. varför kan inte han börja pimpa datorer istället?! ^^

2007-11-12 @ 14:32:51
URL: http://bicini.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0