Journalistik på hög nivå.


Oliver, 17, gnagare: Jag kände mig äcklad

AIK-arna Patrik Schönberg och Oliver Lannerwall umgås visserligen gärna med andra "gnagare". Men en råtta som bordsgäst på Burger King blev för mycket.
Jag blev arg och kände mig äcklad, säger Oliver.



Som vanligt är aftonbladet på en hög nivå. Tror de att de är någon ny fantastisk jävla comicstripe? Nu hoppas jag för Aftonbladets skull att en AIK:are (lämpligtvis svikarbacken) blir kidnappad till Afrika för att joina armèn. Hell, då kan ni fortsätta med era tröga vitsar (Black Armyl)


Kommentarer
Postat av: anna

Fitt-Britt full of shit.

Jag fick stanna hela næsta vecka men sen fick det tydligen vara nog. H-e-l-v-e-t-e.

Hur går det før dig? jobbar du nånting ænnu? Tænkte bara førbereda dig på att nær du kommer ner hit så ær det en deposition på 5000 + 2200 i hyra. Det ær fan jævligt dyrt.

Har du något skvaller från dalgången?

2007-11-09 @ 10:49:52
URL: http://enannanryen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0