Jag som massmördare?


Så fort jag tar upp en kökskniv som ser lite vass ut får jag en kick.  Efter kicken håller jag i kniven ordentligt och aktar mig för allt som kan tänkas se ut som en levande varelse.
Undrar om det är så här seriemördare börjar sin karriär?

Förvandling
- Mina naglar börjar växa sig sylvassa till den franska manikyren.
- En kvinna blir så förbannad på mig i baren att hon dränker mig i cosmopolitan och tänder på.
- Nästa klädaffär jag besöker har bara randiga tröjor i EMO stil och för att piffa upp det ger de mig en Håkan Hellström hatt.
- Adda till min sjuka humor....
Och vips så har jag förvandlats till min största mardröm, Freddy Kreuger.

image276

Kommentarer
Postat av: Tatuerad Slyna

jAg hajar känsla! haha, klockrent inlägg:)

2007-11-19 @ 23:24:33
URL: http://emmagrons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0