-


Efter att sett en comboy film i rumlande white trash romantik som jag inte fattar så utbrister mammi.
- Man kan ju inte säga nej till Kevin Costner. (när han försöker kyssa bruden)

Hell. Jag skulle hellre tagit den gamla gubben. Han hade mer charm än den fåordiga Kevin som mumlade ur sig något romantiskt till den första brud han antagligen hade sett på tusen år. Shit pommes.
Jag kommer nog bli så efter min Sälen vistelse. Så fort jag bara får se en skymt av något som liknar en snygg snubbe.
And yes sir. Jag blir mer white trash här uppe för varje dag som går. Just nu har jag adopterat den berömda Britney tofsen. Vi får se hur lång tid det tar innan jag börjar raka av mig håret.

image239



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha din lilla korvbagare.. :D

Jo, White Trash verkar vara 2000-talets trend, som typ techno-slynorna på 90-talet. Visst babe? Ett trash för varje årtionde!

Och vet du vad babe, det är banne mig cp-kallt här också! Det snöade hela natten, så nu vägrar jag gå ut ahaha :D fy fan..

PYSS! ^^

2007-11-10 @ 14:40:31
URL: http://bicini.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0