Kväll nr 2 som spårade ur.


Hanna och jag var ute igen i fredags. Först på förfest i Linne hos en snubbe jag träffade efter min fängelse/huligan tid i måndags. : )
När vi kommer dit så ser vi att det är bara jag och Hanna som är tjejer där. Resten är killar och vi är verkligen i fiendens näste. De pratar om tjejer, kalorier, raggningsknep och tjejer.

Jag tycker vi kan spela kort, men de har självklart ingen kortlek. En kille erbjuder mig dock att spela Texas Hold Em på hans mobil. Wow. Wow. Wow.
Ska jag bli glad över det? Kollar in spelet i alla fall och råkar av "misstag" radera hans spel som han hade kämpat med i dagar och veckor. HAHA. Jag har verkligen blivit la Bitch på sistonde.

Hanna och jag dricker Aquatinis. Våran lugna kväll är så påväg att misslyckas. Drar med killarna till Respekt. Jag tror fan att jag var nyktrast av alla. Känner mig som en gammal tant och går och snackar med "28-åringen" som han så fint fick heta. Senare på kvällen blev han känd som HIV-mannen.
I alla fall, Respekt. Där inser att vi har en slampa bland oss. Så nu är Hanna och jag Buksystrar mer än någonsin. Det här är andra killen hon tagit efter mig. (Hon är inte slampan, han var!) Ingen av oss var så hich på att strula med honom.

Hannas x är där. Pinsamt och allt är upplagt för problem. X på en klubb är ALDRIG bra! Vi dricker lite vodkaredbull. Jag dansar och får en glasskärva i foten. Dör av smärta och sätter mig på en stol. En kille kommer fram och nu för tiden drar de inte cheezy lines. Nu ska de analysera en! Killen ber mig att blunda och tänka på en äng, sen på ängen ska jag tänka mig en kub. (Det här är helt allvar) Sen ska jag berätta vad jag ser, hur kuben ser ut, vilket material och vilken färg. Sen ska jag ta dit en stege och en jävla häst. Och då utifrån mina svar så sitter han och analyserar mig!!!!!!!
HJÄLP! Det var bättre förr när man kunde avfärda de efter en line. Men nu ska man på allvar bli grillad? Det är helt sjukt!

En till kille kommer. Och han är övertygad om att han känner mig. Alla känner apan och apan kommer inte ihåg någon. Vi sitter i alla fall och snackar olika hiphop artister en massa. Kille nr 2 ska också analysera och tror att jag är jungfru, att jag är född i september, men datumet fick han fel på.

Killar har på allvar blivit läskiga.

Hanna kommer lite då och då och är nojig över att jag ska vara med hennes x. No way. Han sitter nämligen och frågar ut henne om mig, säger hur mycket han gillar mitt utseende osv.

Well.

Sugerdaddy ringer. Jag hör ingenting. Går ut och ringer upp honom. Berättar om jobbiga killar och beklagar mig. Nästa vecka har han inte barnen i alla fall. Får jag träffa honom lite innan jag sticker upp till dalarna!
Han berättar att hans X är där. Vad är det med alla X? Alla X är överallt!

Går in igen och ska leta upp Hanna, hon gråter och är jätteledsen. Hennes x spårade ur, spottade och slog henne. Jag tar jackorna och försöker få henne med hem. Men allt blir kaos.
Försöker få i henne mat och får kämpa över en halvtimma för att få tag på en cheesburgare. Kön är en mezz, folk slåss för att få mat.

Allt är kaos, men till slut tar vi oss hem. Regnet öser ner och vi borde stannat hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0