Äggkastning visar hur långt jag har kommit i utvecklingen ;)


I flera månader har Hanna sparat ägg. De har blivit äckligt gammla. Lagoma att använda för att ta ut hämd på någon. Någon är hennes ex.
Äggen var min geniala plan. Så vi tog med de på spårvagnen, det var stekhett och när vi kom fram var vi tvugna att gå igenom något som var värre en en djungel. Mina svarta pumps klagade Big Time!

Problem 1 när vi kom fram var att hon hade missbedömt höjden. Fönstret satt tusen meter upp och det fanns inte en chans i världen att vi skulle träffa!
Så, smart som jag är kom jag fram till att vi borde knäcka äggen genom hans brevinkast. För det om något blev om möjligt ÄNNU äckligare!

Problem nr 2 var att vi inte hade någon portkod in. Så jag prövade att ringa på hos olika grannar. Men det löstes snabbt av att en förbipasserande kvinna släppte in oss. (naiv nog att inte tro att vi skulel terrorisera hennes granne) : )

Äntligen inne, ringde på dörrem för att kolla att han inte var där ingen öppnade, Hanna tog upp äggen och jag ringde på igen. Men tror ni inte att han öppnar dörren? Hanna springer uppför trappan, ramlar och för ett jävla väsen. Kvar står jag helt stum och stirrar på honom.

Tillslut får jag fram ett - Nu har jag nog kommit fel.. ( Lite som - This is not where i parked my car)

Kommentarer
Postat av: Linus

tjo!.
nu var de länge sen du skrev. saknar dina roliga inlägg gumman =)
puss!

2007-06-23 @ 18:52:11
URL: http://linilus.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0