Tvångskyssaren gör mig rädd.


Blev tvångskysst av en gubbe i klänning för några veckor sen. Efter det har jag sett honom i stan med Hanna och nu senast TVÅ gånger idag.

Han har ett signum, han har alltid klänning på sig och en liten mössa. Sen så stinker han av rökelser, han ser ut att vara serb eller alban and he freaks me out!
Andra gången jag såg honom idag så stod jag kvar vid hållplatsen och tänkte att jag skulle vänta tills han försvunnit. Han börjar gå upp för kullen och när han ser att jag inte går efter gör han en störtdykning efter mig. Jag gömmer mig bakom en afrikan som stirrar skitsurt på tvångskyssaren.

Sen försvinner han och afrikanen får följa mig till min dörr så jag ska slippa idioten!

Får snart börja gå runt med papparsprey, eller kanske en machete : ) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0