Die hard 4.

Sjukt trött igår efter festandet. Satt hemma och snörvlade. Lyssnade på en massa hiphop.

Pratade med en kompis i sthlm, frågade hur det gick för hans brorsa. ( Åkte till USA för 100 år sen med sin hiphop). Han spelas på MTV nu. Skitkul för honom! För han är verkligen grym och har en grym röst med grymma texter.
Haha, mycket grymt det blev nu.

Well i alla fall så skickade han mig hans nyaste video. Tycker i och för sig att hans gamla låtar var bättre, men den här var också "grym" ; )

Gick på bio lite senare med Christian, såg Die Hard 4. Var skeptisk till att se den först. Men så skönt att umgås utan att behöva stå och med all anledning i världen att äta popcorn utan att någon ser hur många som hamnar i urringningen istället för munnen : ) Älska biomörker!

Filmen var skitbra, med vassa kommentarer, bättre än vad jag trodde att den skulle vara. När filmen är slut är vi först ut. Går ut genom dörren och sätter igång larmet, fel dörr. Haha! Alla följer oss och vi är så fel! Kommer ut där folk ska gå in och biopersonalen ser lagomt virriga ut.

- Hmm, jag förstår inte riktigt varför alla kommer ut här. (Smått panikslagen)

Haha. Åkte hem och tänkte mig en lugn och tidig kväll. Somnade inte förrän 4.

Ska precis åka iväg på marknad med Hanna, sen ska vi se på lite designerväskor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0