- Hello, this is Sweden calling!


Mötet var katastrof.

Christian nr 2 kan ju inte svenska så efter halva presentationen hör man - Excuse me, I dont understand swedish! Folk börjar skratta och jag bara tänker, katastrof.

Ledningen kommer bara med det vi visste. Hatar de mer och mer och mer och mer.

Dags för att fylla in ansökningar till andra bemanningsföretaget Uniflex säger de. (Då börjar Peters mobil skratta).. Så jävla passande.
Sen sällar sig alla som döda fiskar och hämtar lapparna för att komma över till Uniflex.
Jag och Josh är de ända som går därifrån med  stoltheten i behåll.

Åker hem till Hanna, ska hjälpa henne att ringa till England ang hennes dator. Jag kan inget om datorer, men jag har inget emot att prata engelska så jag ringer...

- Hello, this is sweden calling : ) (Tänk er Eurovision, när de ska räkna upp poängen land för land, Hanna börjar skratta och samtalet med den engelska killen blir mycket lättsammare).
Som vanligt kan jag inte förmå mig att låta bli att flirta. Skitroligt samtal, man fattade inte vad han sa om datorn.


Kommentarer
Postat av: Din bästa Josse!

Haha jag har nämnt dig i min blogg. Det betyder att jag sponsrar dig höhöh..nej då. Det är lite lantlig språklig humor, o du är väl en av de få som förstår vad det står..!

2007-07-02 @ 22:14:53
Postat av: Master Juicy!

Diskret är ju så tråkigt att vara hahaha...
Jag borde ta o sova nu, jag har precis som du, druckit onödigt mkt energi. Fast jag hällde i mig 4 koppar kaffe för att vaara trevlig.
Ibland är man bra onödig! Men onödig blir ju inte du av CHOKLAD HAHAHAHA!

2007-07-02 @ 23:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0