Shoppa shoppa shoppa.


Var iväg nu i veckan och skulle få mig en shopping kick. It killed me.

"Shopping gatan", yes en gata på kanske 50 meter var min räddning. No chance in hell. Gick in i smink affär. Frågade lite vänligt efter deras MAC produkter.

- MAC? är det ett nytt märke? frågar bruden i kassan.
Hennes kollegor börjar fundera.. Jag står helt stum och chockad. MAC??? MAC???? Vet ni inte vad MAC är för något?
- Vilken prisklass sa du att den låg på?

Jag är helt om helt chockad. Går ut ur butiken. (No de hade ingen dior heller).
Kommer ut på "gatan", hundra meter snö täcker den och där ska jag strosa ala Mariah Carey i mina high heels. Mariah har det aldrig lika jävla svårt. lovar att hennes butterflies skulle lyfta henne så att hon svävade fram som en snö ängel.
Men moi?? Inga butterflies here. Jag körde en svärande Bambi style.

Kommentarer
Postat av: SpeakOut

Hej hej,
Nu har vi flyttat över vår blogg till en annan adress. så glöm www.speakoutuf.blogg.se nu finns vi på www.speakoutuf.com

Kika in däroch läs lite. Ha det så bra!

2007-12-02 @ 08:41:13
URL: http://SpeakOutUF.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0