Victoria Beckham och jag delade hemligheter


Det är sjukt egentligen. Inatt så var jag på en enkel fest ( med enkel tänk er klänningar som kostar multum). Jag har en röd Roberto Cavalli klänning på mig och Victoria har en silkig utstyrsel. Hennes hår var längre.

På festen träffar jag en dansk som jag inte förstår ett ord av vad han säger. Men han är snygg, så jäkla snygg. Tänk er Mads Mikkelsen! Festen tar slut. Victoria nattar sina barn och kommer sen ut till mig. Vi sitter och pratar om allt. Hon ger mig vin som är underbart gott, smakar friskt lime. Love it!

Ser mig själv i spegeln. Min röda Roberto Cavalli klänning har förvandlats till en ful idiotklänning. Mitt smink är rinigt och fult. Mitt långa hår är avklippt. Och jag har aldrig sett mig själv se fulare ut.
Sen vaknar jag upp ur drömmen.

Why? Min askungesaga fick ett abrupt slut. Men Victoria var underbart trevlig i min dröm. VI skrattade och fnittrade, delade hemligheter. Ni skulle bara veta ; )

Just to showe som <3 for Victoria! Jag tycker hon är underbar och har världens finaste leende!


Kommentarer
Postat av: Linus

haha där var hon faktiskt söt! =) .. vet intehur jag skulle reagerat om två ungar frågade mig om hur barn blir till ... asg!.-. puss!!

2007-08-02 @ 20:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0