Pratade med Jack.


Igår ringde jag Jack. Det blev så konstigt sist och jag var övertygad om att han inte skulle svara. Men han gjorde det. Samtalet spårade ut i något slags kärleksgnabb och jag kallade honom för count. Sen började vi disskutera andra världskriget.

Jack är så jävla patriotisk till england att det är löjligt. Så medan han menade att det var england som räddade världen och Sverige, så menade jag inte det.

Känns inte som att vi kan prata om det vi borde. Ligger lite under ytan och bubblar. Jag ville bara vara där och slå en tidning i huvudet på honom. Eller vad som helst.
Tillslut la vi på och han sa att han tyckte det var jätteroligt att jag hade ringt och han hoppades att jag skulle ringa honom snart igen.

Så jag lovade att jag skulle det nästa vecka.

Love, love.

Vad ska jag göra? Egentligen borde jag strypa honom, eller inte prata med honom. Men jag vill prata med honom och jag tänker göra det. Hur mycket jag än kommer bli sårad igen.

För det är verkligen LOVE.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0