Mitt bloggande får ligga på hyllan.


Har börjat jobba i Lysekil. Trivs väldigt bra. Ledig i två dagar nu, så jag är i göteborg och packar mina saker.

Igår insåg jag hur mycket människor jag har runt mig här som verkligen kommer sakna mig. Pratade med en massa killkompisar i telefon.

Peter var hur gullig som helst, han sa att det finns ingen som är lika tokig och go som mig. Böl blev det då. Pratade med Ahmad. Konstigt att vi fortfarande har kontakt egentligen. Men det var skönt att prata med honom.

Jag och Dominique dödade också iväg några timmar. Kommer sakna henne så nu när hon flyttar till USA. Men, men. Jag flyttar också nu. Så. Man måste gå vidare. Så är det bara. Och mitt beslut känns verkligen bra.

Kommer bara sakna alla så himla mycket.

Träffade alla mina utdelare igår också. Älskar de skitmycket! Och saknar de ännu mer!

:(

Kommentarer
Postat av: Josse.

Du är så stark! :)
Igår la msn av. Det låter apdumt, men det gjorde det.
Ska ta o ringa dig imorgon kölla, då har jag lite o göra på kvällen.
Ikväll ska jag upp o dammsuga Simonssons hus :)
Hoppas du har det bra!

2007-08-21 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0