- Vi har ritat en liten karta


Hehe. Anna och jag åkte till Lysekil som bekant förra veckan. Fyllde bilen med grejer och jag satt ihoptryckt i framsätet med en stor planta som är missvisande lik en marijuana planta.

Väl framme i Lysekil hade vi inte en aning om vart vi skulle ta vägen. Smart som jag är hade jag ritat en flummig karta efter eniros beskrivning.
Inne i city stannar vi då bilen och hojtar på en kille som vi ser.

- ey du. Vi ska till Lindvägen 3. Hur tar man sig dit? Vi har ritat en liten karta (jag med min turkbrytning)

Killen flinar stort och ger oss rätta beskrivningen.

Vi måste verkligen sett pundade ut med plantan i framsätet och våran hemmagjorda karta.

Men fuck vad kul vi hade!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0