Stress, möte och affärer?


Stressade iväg på ett möte med Vivian så jag fick veta hur hösten kommer se ut.
Hon är den trevligaste människa jag någonsin träffat på, det gör mig sjukligt nervös.

Det är som att man ska möta sina blivande svärföräldrar gång på gång på gång på gång och vet att nu jävlar måste jag ge ett bra intryck. Så jag sitter och ler sött och pratar med gullig röst och gör mig till och hoppas att jag inte ser lika nervös ut som jag känner mig.
Jag som nästan aldrig är nervös. Hon har en sjuk inverkan på mig.

Men, det var jättetrevligt att sitta där och prata igenom hur sommaren sett ut, vad som väntar mig i höst.
Efter mötet skulle jag springa och lämna in ett par skor jag impulsshoppade, de var röda och de stod kvar i min hall. Say no more. Jag är fast med de 4-life.

Later Beeees and Geeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0