Shan da man.


Han har - förstört mitt liv, indokrinerat mig och får mig själv att gå runt och skratta åt saker som ingen annan förstår.

När jag ska gå och handla så tänker jag på hans toarulleskämt, när jag ska prata om Jilmas (turk), så flyger det ur mig - Turkar, turkar LJUGER. Och när jag ser någon av mina negerkompisar så tänker jag på

- "Vänta, jag ska bara klia min kuk först" (varav Shan kliar sig nere vid fotknölarna)

Jag är nog ett väldigt enkelt skrattande offer i hans way to take over the world. Ett litet blont indokrinerat får, that's me.



Kommentarer
Postat av: Josse

TOARUUUULLLÄÄÄ TOARUUULLÄÄÄÄ.
Mmm, jag tror jag har blivit det, och jag gillar det, hahaha...

2007-10-07 @ 14:39:06
Postat av: Plingeling


Shiiit. Hans army blir bigger!

2007-10-07 @ 14:42:41
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0