Kärlek.


Mitt YSL läppstift är fortf inte hemma. Inte hemma hos mig i alla fall. Köpte mig en jätteskön och vardagssnygg tunika, som jag kommer använda som klänning (i vanlig ordning). Den är grå och mönsterstikad och jag visar den en massa kärlek just nu genom att bära den. Den ser inte så mycket ut för världen. Men på är den skitsnygg. OCH man stödjer forskning mot bröstcancer när man köper den! Kan man gotta sig i gott samvete också. Visst är den snäll, precis som chipsen som stödjer SOS barnbyar! LOVE THEM ; )

Köpte även blekmedel a'la Rumer Willis. Får se när jag ska bleka sönder skalpen.

Imorgon blir det nog en till, likadan tunika som jag köpte idag. Fast i svart. Kolla runt efter YSL läppstiftet. Och kanske köpa ett par snygga stövlar jag såg. Svarta, med hög klack och snygga spännen. ;)


Läppstift och shoes. Det är kärlek det.
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0